مدیرکل پدافند غیرعامل استان قم مطرح کرد:
مدیرکل پدافند غیرعامل استان قم گفت: با توجه به رشد روزافزون تکنولوژی و استفاده از شبکه‌های مجازی، دغدغه ما تاکید بر ایمن‌سازی فضای سایبری در استان است.
کد خبر: ۳۷۶۰۲
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۸ 21 May 2015
به گزارش تابناک قم، مهدی متقیان ظهر امروز در دیدار با فرمانده انتظامی استان از زحمات فرماندهی انتظامی استان در اجرای برنامه‌های پدافند غیر عامل در سال 1393 و برنامه‌های هفته پدافند غیرعامل و فعالیت‌های نوروز 94 تقدیر کرد.

وی گفت: حوزه فعالیت پدافند غیر عامل وسیع و گسترده است و به غیر از حوزه سایبری حوزه‌های فرهنگی، زیستی، هسته‌ای و حوزه‌های مختلف دیگری را در بر می‌گیرد.

مدیرکل پدافند غیرعامل استان قم اظهار کرد: با توجه به رشد روزافزون تکنولوژی و استفاده از شبکه‌های مجازی دغدغه ما تاکید بر ایمن‌سازی فضای سایبری در استان است.

وی بر نقش و اهمیت پدافند غیرعامل و ضرورت آمادگی همه‌جانبه برای پیشگیری از تهدیدات و کاهش آسیب‌پذیری‌ها تاکید کرد.

متقیان خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط استان قم باید پدافند غیرعامل در استان جدی گرفته شود.

سردار کاظم مجتبایی فرمانده انتظامی استان قم نیز در این دیدار ضمن تشکر از فعالیت‌های اداره کل پدافند غیرعامل استان قم گفت: نگاه ما و پلیس استان به بحث پدافند غیرعامل یک نگاه جامع و استراتژیک است.

وی بیان کرد: نگاه پلیس استان باید به پدافند غیرعامل نسبت به بقیه دستگاه‌ها فعال‌تر و بیشتر باشد.

فرمانده انتظامی استان قم گفت: امیدواریم در سال 1394 فعالیت‌های علمی و تحقیقاتی و همکاری‌ها در حوزه پدافند غیرعامل افزایش یافته و با تعامل با دستگاه‌های مرتبط به ویژه اداره کل پدافند غیرعامل استان، بتوان قم را در رده‌های بالای حوزه‌های پدافندی در کشور قرار داد.  
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار