امام جمعه آبدانان ولایت را یک آموزه قرآنی دانست و اضافه کرد: اشراف و زکاوت مقام معظم رهبری، مسئولیت پذیری و بصیرت سیاسی مردم و تلاش و برنامه ریزی مسئولان، آمریکا و اذنابش را ناامید و به انزوای جهانی کشانده است.
کد خبر: ۳۷۵۴۱۲
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۵ 10 February 2017
 به گزارش تابناک ایلام؛حجت الاسلام حسین حاجیلری در خطبه های نماز جمعه این هفته آبدانان اظهار کرد: انقلاب اسلامی مظهر شور حسینی و نماد فرهنگ فاطمی است که با هدایت امام (ره) و مقام معظم رهبری باعث افتخار جهان اسلام و یاس و نا امیدی معاندان و مخالفان داخلی و خارجی است.
 

وی ضمن تشکر از حضور شکوهمند مردم در راهپیمایی 22 بهمن افزود: در حکومت اسلامی، پذیرش مسئولیت مساوی با نوکری خالصانه مردم و ارائه خدمت بی منت به آنها است.
 
حجت الاسلام حاجیلری همچنین با تسلیت فرا رسیدن سالروز شهادت حضرت فاطمه الزهرا (س) تاکید کرد: ایستادگی مردم در مقابل دشمنان علیرغم وجود مشکلات و تنگناهای معیشتی، امنیت پایدار را برای ایران اسلامی به ارمغان آورده است.
 
وی تکلیف محوری را یکی از صفات بارز ائمه اطهار (ع)دانست و افزود: بحول و قوه الهی مردم سرافراز ایران با حضور بی سابقه در انتخابات سال 96، برگ زرین دیگری بر صحیفه سبز خود و انقلاب اسلامی می افزایند.
 
امام جمعه آبدانان اعتماد به دشمن را مایه خسران و پشیمانی دانست و تاکید کرد: دولت آمریکا و سیاست های توسعه طلبانه مسئولان آن، زمینه ساز نابسامانی ها و ناامنی ها در اقصی نقاط جهان است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار