جوان سپیدانی بعد از واریز شدن اشتباهی 130 میلیون تومان به حساب شخصی، پول را به صاحب اصلی برگرداند.
کد خبر: ۳۷۵۳۳۲
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۰ 10 February 2017
تابناک فارس به نقل از مارگون:در زندگی های روزمره ودراین روزها که مردم با اینترنت وحسابهای بانکی سروکاردارند اشتباه چیزی عادی باشد وجابجایی یک شماره وعدد چیزی سختی نیست ولی در این زمانه مردانگی ومروت هنوز هم وجوددارد وکمرنگ نشده است . شاید هر روز و هر شب به فکر پیدا کردن یک پول گنده باشید و یا آرزو کنید که چی می شد که الان در حساب بانکی من پول بیاد، چی می شد که من برنده خوش سانش بانک بودم.

 مجتبی زارع جوان سپیدانی ؛ اهل منطقه بیضا دراقدامی ستودنی مبلغ 130میلیون تومان، پولی را که به اشتباه به حسابش واریز شده بود رابدون چشم داشتی به صاحب اصلی اش بازگرداند.

 وی گفت متوجه پیام که از بانک آمده بود شدم بود، وقتی پیام را خواندم دیدم13۰میلیون تومان به حسابم واریز شده است.چون کارم آزاد است اول شک کردم که قضیه از چه قرار است ولی بعد از مراجعه به بانک وپیگیری های خودم متوجه شدم این مبلغ اشتباه به حسابم واریز شده وچند روز برای یافتن صاحب اصلی گرفتارشدم تا این امانت را به صاحبش برگشت دهم.

  زارع ادامه داد: در ابتدا خوشحال شدم  وبعد تعجب کردم که واریز این همه پول برای  چه بوده! یکی دو بار پیام را خواندم مبلغ درست بود " 130 میلیون تومان" هرگز باورش را نمی کردم چنین پولی به حساب شخصی  ام واریز شده باشد.

 با پیگیری های خودم  ومراجعه به بانک پاسارگاد  با تلاش مسئولین بانک پول اشتباهی که به حسابم واریز شده بود رابه حساب  آن شخص واریز کردم  من هم شماره حساب را گرفتم و همه پول را برای او فرستادم.

 این جوان سپیدانی در پاسخ به خبرنگارما مبنی بر اینکه آیا بعد از واریز شدن این پول وسوسه نشدید، گفت:  قاعدتا هر کسی که این مقدار پول به حسابش واریز شود وسوسه می شود، افزود: در کنار هزار فکر و خیال به این موضوع هم فکر می کردم که این پول مال چه بنده خدای است که اشتباهی به حساب من افتاده است . به همین خاطر در اولین فرصت پول را به صاحبش اصلیش برگرداندم.

وی افزود: چون من شغلم آزاد است و با چک واین موارد سروکار دارم میدانستم آن شخصی که پول اشتباه به حساب من ریخته دچار مشکل خواهد شد ، او به اشتباه وبه خاطر یک شماره از 16 رقم کارت پول را به حساب من واریز نمود که من تمامی پول رابدون چشم داشتی به او برگشت دادم چون این پول نزدمن امانت بود .باید امانت به صاحبش اصلیش برگشت داده شود .
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار