به دليل محروميت صورت مي‌گيرد
9 فوتساليست از همراهي تيم‌هاي باشگاهي خود در مسابقات دو رده ليگ‌هاي فوتسال قهرماني باشگاه‌هاي استان قم محروم شدند.
کد خبر: ۳۷۴۶۴۸
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۷ 08 February 2017
به گزارش تابناک قم، کمیته فوتسال هیات فوتبال استان قم برنامه جدید مسابقات دو رده لیگ‌های باشگاهی فوتسال این استان را در حالی اعلام کرده است که 9 بازیکن در ترکیب تیم‌های مختلف باشگاهی از همراهی تیم‌های خود در این مسابقات محروم هستند.

این در حالی است که بازی‌های لیگ‌های دسته اول و دسته دوم فوتسال باشگاه‌های استان قم روزهای پایانی هفته جاری برگزار می‌شود و 14 تیم در رقابـ‌های لیگ دسته اول و 11 تیم در بازی‌های لیگ دسته دوم به مصاف یکدیگر می‌روند، در حالی که از بازی‌های هر دو لیگ تنها دو هفته باقی مانده است.

اسامی بازیکنان محروم هفته دوازدهم مسابقات لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های قم در حالی اعلام شد که 6 بازیکن در این لیگ از همراهی پنج تیم باشگاهی محروم هستند و بیشترین محروم را تیم صدرنشین جدول رده‌بندی این مسابقات یعنی ذاکر به خود اختصاص داده است.

در هفته دوازدهم لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های قم s="wordInCorrect" id="988_10">سیدمحمدحسن موسوی از تیم آفاق، مجید >هامونگرد و اسماعیل یوسفی از تیم ذاکر، محمدتقی حسینی از تیم آتلیه‌طهران، حسین میره‌ای از تیم یاس و هاشم محمدی از تیم فوتسال مقاومت به دلیل محرومیت، اجازه همراهی تیم‌های خود را ندارند.

همچنین در بین محرومان هفته دهم لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه‌های استان قم، سیدسجاد جمالی از تیم شهید رئیس کرمی، عبدالحمید شیخی از تیم فوتسال منتظران و محمدصادق جردن از تیم فوتسال مهدی‌یار با توجه به کارت‌های رنگی هفته نهم، نمی‌توانند به میدان بروند.

همچنین با توجه به اتفاقات رخ داده در مسابقه پرحاشیه تیم‌های فوتسال هنر جو و آتیه‌سازان، رسول رسولی‌مهر، سعید بیگلرلو، یوسف مردی و حسین سلیمانی از سوی کمیته انضباطی هیات فوتبال استان قم، تا اطلاع‌ ثانوی از همراهی و بازی در تیم خود محروم هستند تا رای نهایی صادر شود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار