کد خبر: ۳۷۴۶۳۷
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۴ 08 February 2017

مجمع عمومی و سالیانه هیئت جودو استان برگزار گردید

مجمع عمومی و سالیانه هیئت جودو استان با حضور مدیر کل و معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان و اعضاء مجمع روز چهارشنبه بیستم بهمن ماه در سالن کنفرانس اداره کل ورزش و جوانان استان برگزار گردید.
معاون ورزش و جوانان استان در ابتدای جلسه پس از خیر مقدم به اعضای مجمع فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب را تبریک گفت.
در ادامه جلسه روستایی رئیس هیات جودو استان به تشریح فعالیت ها و عملکرد هیئت و گزارش مالی هیئت در سال 95 پرداخت.
 
نظمی مدیر کل ورزش و جوانان استان در ابتدای سخنان خود با درود به روح پر فتوح حضرت امام (ره) و تبریک ایام الله دهه مبارک فجر، هیئت جودو استان را یکی از مستعد ترین و کم حاشیه ترین هیات های استان برشمرد.
نظمی همچنین با تشکر از زحمات روستایی رئیس هیات جودو استان از اعضای هیات خواست تا با همدلی و همکاری هر چه بیشتر و با برنامه ریزی و هدف گزاری در راستای حضور در المپیک 2020 توکیو گام بردارند.
مدیر کل ورزش و جوانان استان با تاکید بر گسترش ورزش بانوان علی الخصوص در رشته جودو از آمار پایین مربی و داور بانوان در رشته جودو نسبت به آقایان انتقاد کرد و وجود مربی و داور را یکی از ارکان مهم گسترش و پیشرفت ورزش بانوان در این رشته دانست.
وی همچنین با اشاره به تاکیدات دکتر جبارزاده استاندار آذربایجانشرقی به تعامل و استفاده از ظرفیت کشور های همسایه در امر ورزش افزود: هیچ مشکلی برای برگزاری تورنومنت های چند جانبه و یا ورود و خروج تیمهای ورزشی برای شرکت در مسابقات در کشورهای همسایه نداریم .
نظمی همچنین در این جلسه از تسهیل صدور مجوز شورای برون مرزی و صدور حداکثر دو هفته ای این مجوز برای تیمهای ورزشی خبر داد.
در پایان جلسه اعضا مجمع به بیان مشکلات موجود پرداختند.
 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :