فيش هاي 300هزار توماني در تامين اجتماعي
وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه 50 درصد بازنشستگان تامین اجتماعی حقوق ناچیز می گیرند و ما از این موضوع خجالت می کشیم، گفت: من حتی در بین فیش‌های تامین اجتماعی 300 هزار تومانی هم می بینم و واقعیت را کتمان نمی کنم.
کد خبر: ۳۷۴۰۲۶
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۱ 07 February 2017

به گزارش خبرگزاري  تابناك رضوي  به نقل از فارس، علی ربیعی در دیدار عمومی با مردم میاندوآب گفت: در شرایط کنونی جامعه ما به امید نیاز دارد و هرکس هم مردم را ناامید کند خیانت کار محسوب می شود.

ربیعی با اعلام اینکه استقلال، آزادی، جمهوریت و معنویت از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است گفت: استقلال بزرگترین چیزی است که انقلاب به ما داده و امروز ما امن‌ترین و با ثبات ترین کشور منطقه هستیم چرا که بدون ایران نمی توانند برای منطقه تصمیم گیری کنند.

وی اظهار کرد: در حال حاضر سالانه یک میلیون و 200هزار نفر وارد بازار کار می شود که ایجاد کار برای آنها سخت است و به همین دلیل سال گذشته 700 هزار شغلی که ایجاد شد محسوس نبود.

ربیعی با اشاره به اینکه 50 درصد بازنشستگان تامین اجتماعی حقوق ناچیز می گیرند و ما از این موضوع خجالت می کشیم، افزود: در سه سال گذشته سعی کرده ایم که مزد را بر تورم پیشی دهیم و سال گذشته حداقل های بازنشسته های کشوری را 700 میلیارد تومان و امسال یک هزار میلیارد تومان در نظر گرفته ایم.

وی گفت: من حتی در بین فیش‌های تامین اجتماعی 300 هزار تومانی هم می بینم و واقعیت را کتمان نمی کنم ولی به جای تشریح مسئله، ضعف را می گوییم.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
نا شناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۹
اقای ربیعی ناامیدکننده الانه زیاده اما ایا باامیدواری دادن هم مشکل بازنشستگان حل خواهد شد بین بازنشستگان حتی 250 هزارحقوق هم هست مستمری بگیرانیکه درماه 300هزارتومن حقوق میگیرند با کسانیکه تحت پوشش کمیته امداد امام هستند چه فرقی دارند چرا دولت ومسئولین سازمان تامین اجتماعی بخودشون نمیایند فقط حرفهای توخالی میزنند وعلکی امید میدهند که اصلا این حرفهاو شعارها بدرد جامعه مستمری بگیران نمیخوره
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار