حمید نعمت الله کارگردان سینما و تلویزیون کشور از تهیه کنندگان و کارگردانان برای فیلم سازی در استان سیستان و بلوچستان دعوت کرد.
کد خبر: ۳۷۳۸۰۷
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۲ 07 February 2017


کارگردان فیلم شعله ور روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: فعالان عرصه فیلم سازی با برآوردی دقیق می توانند به جای فیلم سازی در لوکیشن های(محل های) تکراری در تهران و شمال کشور، سریال ها و فیلم های سینمایی خود را در این استان تولید کرد.
وی افزود: پوشش، محیط جغرافیایی و سنت های سیستان وبلوچستان برای ساخت فیلم سینمایی شعله ور بسیار جالب بود و به همین دلیل این استان را برای ساخت فیلم سینمایی انتخاب کردم.
وی اظهارداشت: فیلم با سفر کارکتر (شخصیت) اصلی فیلم سینمایی شعله ور از تهران به نقطه دوری که کمتر دیده شده آغاز می شود.
کارگردان و نویسنده این فیلم سینمایی گفت: انتخاب منطقه سیستان به نفع فیلم بود چرا که اگر امتیازات و زیبایی این مردم دیده نشود کم لطفی به آنان است.
وی تصریح کرد: هم مرز بودن سیستان و بلوچستان با افغانستان به عنوان بزرگترین کشور صادر کننده مواد مخدر باعث می شود تا فیلم سازان به سمت موضوعاتی در این رابطه بروند.
نعمت الله افزود: کاری که من کردم نشان دادن زیبایی این استان بود.
وی گفت: فیلم سینمایی شعله ور در بخش خصوصی تهیه شده و حمایت هیچ بخش دولتی را ندارد به طوری که ساخت این فیلم با بودجه خصوصی سودآور است.
کارگردان سینما ساخت ارزان فیلم را در این استان مورد تاکید قرارداد و افزود: ساخت ارزان فیلم تشویق زیادی برای حضور تهیه کنندگان در این منطقه است.
وی از مسئولان کشوری و نمایندگان مردم سیستان و بلوچستان در مجلس شورای اسلامی خواست تا توجه ویژه و رسیدگی چشمگیری تری به مردم این استان داشته باشند.
نعمت الله اظهارداشت: به این مردم بی توجهی شده است چرا که سزاوار زندگی بهتر از این هستند.
به گزارش ایرنا تصویربرداری فیلم سینمایی شعله ور به کارگردانی حمید نعمت الله، نویسندگی هادی مقدم دوست و حمید نعمت الله و تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی که از مدتی قبل در تهران، زابل، زاهدان و میرجاوه آغاز شده در چند روز گذشته به اتمام رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار