رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: مراکز درمانی فارس افزون بر 850 میلیارد تومان از سازمان های بیمه گر طلب دارند.
کد خبر: ۳۷۳۷۲۸
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰ 07 February 2017
تابناک فارس به نقل از ایرنا:دکتر محمد هادی ایمانیه دوشنبه در حاشیه افتتاح طرح های عمرانی دانشگاه علوم پزشکی شیراز افزود: این دانشگاه 300 میلیارد تومان از سازمان تامین اجتماعی، 500 میلیارد تومان از بیمه سلامت ایران و 50 میلیارد تومان از سایر سازمان های بیمه گر طلب کار است.

وی اظهار کرد:‌اگر سازمان های بیمه گر طلب دانشگاه را نپردازند طرح پزشک خانواده مانند استان مازندران و بدون قید اجباری بودن برگ ارجاع به اجرا در می آِید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در ادامه گفت : نمی توانیم بپذیریم که پرداخت کارانه پزشکان متخصص و اضافه کاری همکاران و کارانه سایر تلاشگران علوم پزشکی دچار تاخیر شود ، 10 ماه است که این کارانه ها پرداخت نشده است و همکاران ما با عشق ارائه خدمات به بیماران را در دستور کار دارند.

ایمانیه اضافه کرد: اکنون در تامین داروی بیمارستان ها با مشکل مواجه هستیم ، عدم پرداخت مطالبات ما از بیمه ها این مسایل را رقم زده است ، برخی از شرکت های دارویی چند ماه است که به بیمارستان ها دارو نمیدهند ، برخی از این شرکت ها را به تعزیرات معرفی کرده ایم اما عقل و منطق م یگوید که آنها هم تا زمان مشخصی میتوانند دوام بیاورند و بدون دریافت مطالباتشان به بیمارستان ها دارو و تجهیزات بدهند .

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت:‌ علاوه بر پزشک خانواده ، موضوع تصادفات در فارس وساماندهی برای کاهش تلفات هم نیاز به همدلی همه نمایندگان دارد ، در 10 ماه گذشته 800 نفر در جاده های فارس و در تصادفات جان باخته اند ، این آمار کمی نیست ، همه مسئولان استان و نمایندگان و دلسوزان باید در این زمینه تدبیر کنند تا شاخص های استان فارس در این زمینه بهبود یابد.

در این مراسم از 120 طرح عمرانی و توسعه بیمارستانی در شیراز و شهرستان های فارس به طور همزمان بهره برداری شد .
اعتبار هزینه شده برای این تعداد پروژه 38 میلیارد و 415 میلیون تومان اعلام شده است .
این پروژه‌ها شامل 35 خانه بهداشت، 29 مرکز جامع سلامت، 11 پروژه در بخش اورژانس، یک آزمایشگاه، 20 پروژه در بخش تکمیل و تجهیز بخش‌های بیمارستانی، 37 پروژه در موضوع افزایش تعداد تخت‌های تخصصی و عمومی بیمارستانی، 27 خانه پزشک، یک کلینیک ویژه و 15 پروژه در سایر بخش‌ها است.

پروژه‌های بهداشتی درمانی در شهرستان‌های بوانات، فراشبند، خرامه و داراب، اجرا شده یا کار تکمیل و تجهیز آن عملیاتی شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار