در دهه فجر افتتاح شد:
فرماندار سنقرو کلیایی گفت: به مناسبت دهه مبارک فجر 8 طرح عمرانی با اعتبار 5 میلیاردو 200 میلیون ریال با حضور امام جمعه و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی افتتاح و به بهره برداری رسید.
کد خبر: ۳۷۳۴۱۸
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۰ 06 February 2017
به گزارش خبرنگا تابناک؛یاور محمدی در آیین افتتاح طرح ها افزود: این طرح ها  شامل 2 باب مسجد و یک باب خانه عالم و تعداد 6 طرح آبیاری تحت فشار در روستاها می باشد.
وی مشارکت مردم روستاها را در اجرای طرحها در روستاها ضروری دانست و گفت: روستاهایی که در پرداخت زکات مشارکت خوبی داشته باشند مبلغ 2 برابر مقدار زکات پرداخت شده در سال 96 اعتباراختصاص خواهیم داد و برای عمران و آبادانی همان روستا هزینه خواهد شد.
فرماندار سنقرو کلیایی گفت: در حوزه های مختلف جهاد کشاورزی در دولت یازدهم 172 میلیارد و 950 میلیون ریال برای اجرای طرح ها ی کشاورزی هزینه شده است.
محمدی افزود: این پروژه ها شامل اجرای کانالت، آبیاری تحت فشار در سطح 500 هکتار، خط انتقال با لوله، احیا، نوسازی و مرمت قنوات، توسعه دام و طیور که اجرا شده اند و همچنین طرح های دیگری از قبیل اجرای شبکه آبیاری تحت فشار در سطح 1400 هکتار، توزیع رسانه های ترویجی، ، برگزاری کلاس های آموزشی و تشکیل صندوق اعتبارات خرد زنان روستایی، افزایش تولید حبوبات و سبزی و صیفی، گیاهان دارویی، کاشت پیاز زعفران، اصلاح و احیاء باغات و مکانیزاسیون در حال اجرا هستند.
امام جمعه سنقرو کلیایی هم در آیین افتتاح مسجد روستا های میخوران محمد صادق و قروه از همکاری مردم و دستگاههای مختلف در راستای ساخت این مساجد قدر دانی کرد و گفت: این همکاری می تواند الگوی بسیار مناسبی برای اجرای طرح های دیگر در روستاها برای افزایش رفاه و آرامش مردم باشد.
حجت الاسلام مجید صفدری انقلاب اسلامی ایران را انقلاب دینی، مذهبی و ارزشی دانست و گفت: یکی از برکات ارزشمند انقلاب این است که مسئولین از خود مردم هستند و جدا از مردم نیستند و وظیفه مسئولین این است که هر آنچه که در توان دارند در راه خدمت به مردم به کار گیرند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار