کد خبر: ۳۷۳۴۱۰
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۶ 06 February 2017
تابناک / سید محمد حسن واحدی، کاندیدای اصلاح طلب دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه رشت در واکنش به سخنان اخیر جعفرزاده ایمن آبادی:«عارف فکر می‌کند با تکیه برصندلی‌اش می‌تواند پادشاهی کند/با این روند هیچ وقت رئیس مجلس نخواهد شد» (اینجا را بخوانید) نوشته، که بدین شرح است :

بسم الله الرحمن الرحیم الحمد لله رب العالمین.

قریب به یک سال از برگزاری انتخابات مجلس دهم شورای اسلامی میگذرد. انتخاباتی پر شور با همت بزرگان ودست اندرکاران نظام وخصوصا شرکت گسترده مردم برگزار شد و لیستی به نام امید در سطح کشور با توجه به شرایط روز تنظیم شد اینجانب نیز با چند جلسه ای که با برادران اصلاح طلب داشتم در لیست امید شهر رشت قرار گرفتم. مهم ترین محور گفتگوی من با دوستان در چند جلسه متوالی برای انتخاب در لیست بر مبنای صداقت وشفافیت در همه امور و تکیه بر منافع ملی در مقابل منافع زود گذر حزبی وحتی شخصی بود. قاطعانه میگویم ومعتقدم عدم توجه به منافع ملی وعدم شفافیت در امور بلای جان ما در راه رشد وتوسعه همه جانبه وپایدار کشورشده است.

اما روی سخنم با جناب مهندس جعفر زاده است که شنیدم این روزها نقدی بر دکتر عارف داشتند و از عدم فعالیت ایشان گله داشتند من مشی اخلاق مدارانه دارم و این را در طول انتخابات مجلس اخیر انگاه که بی تکلف و ساده با کمترین هزینه انتخاباتی در مقابل تانک تبلیغاتی بعضی از دوستان رقابت میکردم همگان دیدند. آنگاه که هزینه بنرهای غول اسای بعضی از دوستان به اندازه کل هزینه تبلیغاتی من بود در تعجب و مبهوت بودم که منشا این پولها کجاست وقتی دبیر محترم شورای نگهبان از خرید و فروش ارا در برخی از حوزه ها سخن فرمودند، یقین یافتم که در روز انتخابات بعضی معادلات متاسفانه تغییر میکند.

اما جناب مهندس جعفر زاده شما از دکتر عارف گلایه دارید و پیش بینی فرمودید که ایشان هیچ وقت رییس مجلس نخواهند شد.آری دکتر عارف هم متعجب از کسانی است که با کمک لیست امید راهی مجلس شورای اسلامی شدند و از روز اول با تبلیغات گسترده علیه ایشان و ریاست ایشان موضع گرفتند.دکتر عارف فرهیخته ای است از جنس صداقت و اعتماد و از خود گذشتگی و او شوق دیده شدن ندارد که هر روز به بهانه ای اظهار نظر کند و گاهی مانند بعضی اظهارات متناقض.او به دلیل صداقت و پایبندی به اصولش مورد اعتماد شخص اول جمهوری اسلامی ایران رهبر انقلاب عضو مجمع تشخیص مصلحت نطام است ودر مقام از خود گذشتگی برای حفظ منافع ملی حاضر میشود با توجه به اینکه مقام معاون اولی دولت اصلاحات را در کارنامه دارد و شانس کسب کرسی ریاست جمهوری در سال ۹۲را داشتند اما وقتی اجماع اصلاح طلبان به حمایت از دکتر روحانی شد نظر جمع را پذیرفت وحتی به این اتحاد اعتدال و اصلاح طلبها کمک کردند.

جناب مهندس ما انتظار کمک و اجازه سخنرانی در اخرین شب تبلیغات در ستاد شما را نداشتیم آنجا که گفتید معمولا کاندیداهای مختلف به ستادهای هم سرمیزنند و اسمی از لیست امید نیاوردید اما این انتظار هم نمیرفت که در روز انتخابات در سطح شهر پیامک گسترده با این مضون که مردم را به تک رای دادن به خود تشویق کنید را شاهد باشیم.

شاید این سناریوی حمله به دکتر عارف زمینه سازی و توجیهی است برای عدم همکاری شما در انتخاب سال دوم ریاست مجلس شورای اسلامی.

من رفتار و مشی سیاسی دکتر عارف را با خیلی از سیاسیون متفاوت میدانم.وزانت و فرهیختگی و عدم نیاز به دیده شدن به هر روشی و عدم درگیری با بزرگان برای شاخص شدن وچهره شدن واقناع و سکینه شخصیتی ایشان از خصوصیات این بزرگ مرد راه اصلاح طلبی است امید انکه ما قدر دان بزرگان باشیم نه اینکه با چنگ انداختن به انها دنبال منافع زود گذر شخصی خودمان باشیم.

سید محمد حسن واحدی
الهم اجعل عواقب امورنا خیرا.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار