فرمانده سپاه ناحیه امام حسن مجتبی(ع) قزوین:
فرمانده سپاه ناحیه امام حسن مجتبی(ع) قزوین گفت: راهکار حل مشکلات کنونی و آینده کشور رویکرد انقلابی، مدیریت جهادی و پیگیری مطالبات رهبری از جانب همه مسؤولان است.
کد خبر: ۳۷۳۳۰۳
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۱ 06 February 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، داود بهرامی در مراسمی که  به مناسبت دهه فجر در مسجد صاحب‌الزمان(عج) قزوین برگزار شد، اظهار داشت: اقتدار و عزت ایران اسلامی مدیون رشادت و ایثارگری شهدای گرانقدر بوده و آنان با فداکاری و از جان گذشتگی از ارزش‌های انقلاب دفاع کردند و توسعه و پیشرفت کنونی کشور مدیون رشادت آن‌ها است.

وی ادامه داد: شهدا در دفاع مقدس در پاسخ به ندای ولی فقیه تعلل نکردند و همین وظیفه‌شناسی جوانان ایران اسلامی بود که عزت، استقلال و افتخار را برای کشور و مردم رقم زد.

فرمانده سپاه ناحیه امام حسن مجتبی(ع) قزوین افزود: در ایران قبل از پیروزی انقلاب، یک نظامی ارشد ارتش ایران در برابر مستشاران آمریکایی، فردی ذلیل و ضعیف بود، اما همین نظامیان آمریکایی‌ پس از پیروزی انقلاب بارها در برابر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی کرنش کردند و ضعف و حقارت آن‌ها آشکار شد.

بهرامی عنوان کرد: راهکار حل مشکلات کنونی و آینده کشور رویکرد انقلابی، مدیریت جهادی و پیگیری مطالبات رهبری از جانب همه مسؤولان است.

یادآور می‌شود، این مراسم به همت پایگاه مقاومت بسیج شهید همت حوزه ولیعصر(عج) در مسجد صاحب‌الزمان(عج) قزوین برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار