کد خبر: ۳۷۳۲۴۲
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۹ 06 February 2017
به گزارش تابناک یزد، فرماندار بهاباد با اشاره به برخی دستاوردهای انقلاب در شهرستان بهاباد گفت: پیشرفت فیزیکی شبکه گاز شهری بهاباد به ۶۰ درصد رسید.

عباس اقبال در آیین تجلیل از پرستاران بهاباد با تبریک ایام‌الله دهه مبارک فجر و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای مدافع حرم، اظهار داشت: براساس آیات قرآن یکی از مدال‌هایی که دین به مؤمنین داده مدال عزت است.

وی گفت: یکی از مهمترین هدایایی هم که این انقلاب به مردم داد، عزت بود، امام راحل به ملت ایران یاد دادند که باید عزیز باشیم و کرامت نفس داشته باشیم.

اقبال به قسمتی از بیانات امام راحل در بدو ورود به کشور که فرمودند من آمده‌ام تا آقایی ملت ایران را برگردانم اشاره کرد و افزود: این انقلاب آمد به ما بگوید و یاد بدهد که از دیگران کمتر نیستیم، دشمنان این انقلاب از عزتی که برای ملت ایران ایجاد شده ناراحت هستند.

وی با بیان اینکه پرتاب موشک بهانه‌ای برای آمریکاست تا با آن عزت و اقتدر کشور ایران را از بین ببرد، گفت: دشمن سعی دارد تا انرژی هسته‌ای، فناوری تولید و پرتاب موشک که مرهون فرزندان این میهن است را از ما بگیرد تا ملت ایران مانند زمان طاغوت در مقابل دیگران احساس حقارت کند.

اقبال تصریح کرد: در سال‌های گذشته تأمین سوخت هسته‌ای 20 درصدی لابراتور پزشکی بیمارستان تهران با کارشکنی دشمنان به مشکلاتی برخورد که با تلاش فرزاندان میهن اسلامی برای تولید میله سوخت لابراتوار پزشکی تهران و ساخت رادیو دارو ما خودکفا شدیم.

وی با بیان اینکه اکنون ایران جزو هشت کشور قدرتمند در صحنه جهانی قرار دارد افزود: در عرصه بین‌المللی با عزت و اقتداری که انقلاب به ما داد، ایران جزو کشورهای دارای فناوری هسته‌ای شد و فعالیت‌های صلح‌آمیز هسته‌ای ایران در برجام به رسمیت شناخته شد.

وی به برخی از اقدامات دولت در شهرستان بهاباد اشاره کرد و گفت: علیرغم مشکلات اعتباری در سه سال گذشته، پیشرفت‌های بسیار خوبی در شهرستان شاهد هستیم از جمله گازرسانی که در این رابطه شبکه شهری گاز بهاباد هم تاکنون 60 درصد پیشرفت داشته است.

فرماندار بهاباد ادامه داد: خط انتقال گاز به بهاباد هم به طول 70 کیلومتر در حال اجرا است و ان‌شاالله تا پایان امسال 75  درصد کار به پایان می‌رسد.

اقبال در ارتباط با ارتقای مرکز بهداشتی درمانی بهاباد به بیمارستان گفت: با پیگیری‌های که انجام شد، مجوز بیمارستان بهاباد صادر شده که بحمدلله فعال است.

وی با بیان اینکه دوبانده‌سازی بهاباد تا پرک در حال انجام است، گفت: جاده بهاباد به بافق از خود بهاباد تا پرک حدود 25 کیلومتر است و جاده‌ای کم عرض و خطرناک بود به طوری که در 10 سال گذشته در 20 کیلومتر بهاباد تا روستای پرک 24 نفر کشته شدند، اما الان دوبانده‌سازی آن در حال انجام است.

اقبال با اشاره به سرمایه‌گذاری عظیم اجرای گندله‌سازی بهاباد گفت: علی رغم همه مشکلات، کارخانه 3.5 میلیون تنی گندله‌سازی در شهرستان در حال احداث است و کار تسطیح زمین و تحکیم بستر آن در حال انجام است.
منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار