برزو ارجمند:
یکی از بازیگر شناخته شده سینما و تلویزیون گفت: مسئولان باید بیش از پیش از ساخت فیلمهای مرتبط با دفاع مقدس حمایت کنند زیرا کار کردن در این عرصه برای بخش خصوصی بسیار سخت و دشوار است
کد خبر: ۳۷۲۹۹۰
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۳ 05 February 2017
به گزارش تابناک رضوی،برزو ارجمند عصر یکشنبه در نشست خبری فیلم 'اشنوگل' در سینما هویزه مشهد افزود: تولید فیلمهای دفاع مقدس نیازمند هزینه و انرژی زیادی است، فیلمهای جنگی دغدغه خاص خود را دارند.
 وی ادامه داد: نگاه من برای پذیرش بازی در فیلم اشنوگل به هیچ عنوان مالی نبود و رفاقت من با ابراهیم اصغری تهیه کننده فیلم در این امر بسیار تاثیرگذار بود.
 این هنرمند مشهدی گفت: بعد از فیلم معراجیها به همسرم قول داده بودم فیلم جنگی بازی نکنم اما پس از بررسی فیلمنامه اشنوگل نظر من و همسرم تغییر کرد.
وی افزود: هنگامی که کار توسط بازیگر تمام می شود چه بودجه کم باشد چه زیاد پس از پایان فیلم نباید بهانه گیری کرد. شرایط کار در شهرهای کوچک بسیار سخت و دشوار است. برای مثال در گذشته برای بازی در یک تئاتر ماهها تمرین می کردیم تا بتوانیم به درجه کیفی مناسب برسیم.
 ارجمند ادامه داد: هزینه ساخت فیلم اشنوگل از ساخت یک تله فیلم کمتر است. فیلم دارای نقاط ضعف و قوت بسیاری است و اگر قرار بود اشنوگل توسط من ساخته شود زمان بیشتری برای آن صرف می شد.
 وی گفت: همبستگی و همدلی که در ساخت این فیلم وجود داشت باعث شد هزینه های مالی در چشم بازیگران بسیار بی اهمیت شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار