رئیس مجمع جوانان کنفرانس اسلامی:
علیرضا پاک‌فطرت امشب در دیدار با رئیس مجمع جوانان کنفرانس اسلامی، با اشاره به ظرفیت‌های این شهر در عرصه‌های فرهنگی، هنری و گردشگری اظهار داشت: شهرداری شیراز آماده در کنار مسئولان اداره ورزش و جوانان فارس و سایر دستگاه‌های متولی آماده میزبانی و برگزاری برنامه‌های پایتختی جوانان جهان اسلام است.
کد خبر: ۳۷۱۸۶۲
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۸ 03 February 2017
تابناک فارس به نقل از تسنیم:شهردار شیراز تصریح کرد: از تمام تجربه‌های کشورهای اسلامی که پایتخت جوانان جهان اسلام بهره گرفته می‌شود تا شیراز میزبان خوبی برای سالجاری باشد. با برنامه‌ریزی صورت گرفته برای استفاده از ظرفیت بیشتر جوانان پیش‌نویس تشکیل گروه مشاوران جوان شهرداری شیراز تهیه شده و با تصویب آن در شورای اسلامی به‌دنبال ایجاد گروه‌ مشاوران جوان هستیم.

وی خاطرنشان کرد: یکی از برنامه‌های شهرداری شیراز در موضوع هنری برگزاری مسابقه عکس شیراز پایتخت جوانان جهان اسلام است که برنامه نیز در کنار سایر برنامه‌ها با مشارکت هنرمندان برگزار می‌شود.

سفیر الشاد اسکندرف رئیس مجمع جوانان کنفرانس اسلامی نیز در این نشست اظهار داشت: مجمع جوانان کنفرانس اسلامی بعد از سازمان ملل بزرگترین مجمع عمومی در جهان محسوب می‌شود.

وی از شیراز به عنوان یکی از شهرهای بزرگ و غنی فرهنگ و تاریخ جهان با دارا بودن مفاخری از جمله حافظ، سعدی، ملاصدرا و سایربزرگان فلاسفه دانست و اظهار امیداروی کرد برنامه‌های شیراز پایتخت جوانان جهان اسلام در سال 2017 به بهترین شکل ممکن برگزار شود.

براساس این گزارش، مراسم رسمی افتتاحیه شیراز پایتخت جوانان جهان اسلام در سال 2017 فردا با حضور وزرای اطلاعات و ورزش و جوانان در شیراز برگزار می‌شود.

سخنرانی علیرضا پاک‌فطرت شهردار شیراز، آیت‌الله ایمانی نماینده ولی‌فقیه در استان فارس و امام‌جمعه شیراز، رستمی معاون وزیر ورزش، افشانی استاندار فارس، قشقاوی معاون وزیر امور خارجه، حجت‌الاسلام و‌المسلمین علوی وزیر اطلاعات، الشاداسکندرف رئیس رئیس مجمع جوانان کنفرانس اسلامی و همچنین مسعود سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان از برنامه‌های پیش‌بینی شده مراسم افتتاحیه شیراز به عنوان پایتخت جوانان جهان اسلام است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار