گفته می‌شود احتمال حضور کارگردانان و بازیگران این دوره از جشنواره فیلم فجر در استان وجود دارد، ضمن اینکه این دوره از جشنواره ۱۴ تا ۲۱ بهمن‌ماه امسال برگزار می‌شود.
کد خبر: ۳۷۱۴۳۸
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۷ 02 February 2017
سی و پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر عصر امروز به میزبانی شهر یاسوج و سینما هنر این شهر آغاز به کار می‌کند و سینمای شهر یاسوج پذیرایی علاقه‌مندان به هنر و مخاطبان جشنواره فیلم فجر است.

در اولین روز از جشنواره فیلم فجر که ساعت ۱۷ عصر امروز آغاز می‌شود فیلم انزوا به کارگردانی «مرتضی علی‌عباس میرزایی» برای علاقه‌مندان به نمایش گذاشته می‌شود، سپس فیلم تابستان داغ به کارگردانی «ابراهیم ایرج‌زاده» در ساعت ۱۹ در سالن سینما هنر اکران می‌شود.

در دومین روز این جشنواره دو فیلم یک روز به خصوص به کارگردانی «همایون اسعدیان» و سوفی و دیوانه به کارگردانی «مهدی کرم‌پور» به نمایش گذاشته می‌شود.

روز شنبه ۱۶ بهمن جشنواره فیلم فجر در سومین روز اکران خود فیلم سینمایی خانه دیگری به کارگردانی «بهنوش صادقی» را به روی پرده سینما هنر خواهد رفت و در ساعت ۱۹ هم فیلم ترومای سرخ (تقصیر من نیست) به کارگردانی «اسماعیل میهن‌دوست» به نمایش گذاشته خواهد شد.

آزادی به قید شرط «حسین شهابی» و فیلم آذر «محمد حمزه‌ای» دو فیلمی هستند که در روز یکشنبه اکران خواهند شد، ضمن اینکه فیلم کمدی انسانی به کارگردانی «محمدهادی کریمی» و فیلم شنل به کارگردانی «حسین کندری» در پنجمین روز جشنواره در روز دوشنبه اکران خواهد شد.

سینما هنر شهر یاسوج در ششمین روز جشنواره فیلم فجر میزبان فیلم سد معبر «محسن قرایی» و ویلایی‌های «منیر قیدی» خواهد بود و علاقه‌مندان می‌توانند این فیلم‌ها را در دو سانس ۱۷ و ۱۹ به نمایش بنشینند.

در روهای پایانی جشنواره فیلم فجر، فیلم نگارا به کارگردانی «رامبد جوان» و بدون تاریخ، بدون امضای «وحید جلیلوند» در روز چهارشنبه ۲۰ بهمن به نمایش گذاشته می‌شوند.

اما فیلم خوب بد جلف به کارگردانی «پیمان قاسم‌خانی» و فراری «علیرضا داوود نژاد» در روز پایانی این جشنواره به نمایش گذاشته می‌شود تا سی‌ و پنجمین جشنواره فیلم فجر با اکران ۱۶ فیلم به کار خود پایان دهد.

به گزارش بشارنیوز، گفته می‌شود استقبال مخاطبان از بلیت فروشی اینترنتی این دوره جشنواره خوب بوده و با توجه به پیش‌بینی استقبال خوب مردم و تکمیل شدن سالن سینما هنر، مدیران فرهنگ و ارشاد کهگیلویه و بویراحمد در تدارک سانس فوق‌العاده برای نمایش برخی از این فیلم‌ها هستند.

علاقه‌مندان به تهیه بلیت سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر از امروز پنج‌شنبه می‌توانند تا پایان این جشنواره از ساعت ۱۴ به سینما هنر اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مراجعه و بلیت‌های فیلم‌ها را به صورت تکی با قیمت ۸ هزار تومان خریداری کنند.

گفته می‌شود احتمال حضور کارگردانان و بازیگران این دوره از جشنواره فیلم فجر در استان وجود دارد، ضمن اینکه این دوره از جشنواره ۱۴ تا ۲۱ بهمن‌ماه امسال برگزار می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار