نخستین کنگره منطقه‌ای انجمن ارتوپدی ایران با حضور متخصصان جراح و ارتوپدی استان‌های مرکزی و جنوب کشور در شیراز آغاز به کار کرد.
کد خبر: ۳۷۰۹۷
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۷ 20 May 2015

تابناک فارس به نقل از تسنیم:دبیر علمی کنگره منطقه‌ای انجمن ارتوپدی ایران صبح امروز در حاشیه آئین افتتاحیه این کنگره که با حضور استان‌های مرکزی و جنوب کشور برگزار شده است، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در این کنگره توانمندی متخصصان اتوپدی شامل انواع جراحی‌های مختلف مفاصل به نمایش گذاشته می‌شود.

سورنا رضازاده افزود: در این کنگره که به صورت بحث و گفت‌گو در زمینه آخرین دستاوردهای جراحی‌های ارتوپدی برگزار شده تجربه‌های مشترک و موفق جراحی ارتوپدی نیز بحث و تبادل نظر می‌شود.

وی بیان کرد: همچنین ‌تازه‌های تجهیزات پزشکی در زمینه جراحی ارتوپدی به نمایش گذاشته شده و استفاده از این تجهیزات نیز آموزش داده می‌شود.

دبیر علمی کنگره منطقه‌ای انجمن ارتوپدی ایران به محورهای ‌دیگر کنگره ارتوپدی اشاره و ‌مهم‌ترین آن را ارائه آخرین جراحی‌های پزشکی در شکستگی‌ها، تعویض مفاصل و جراحی دست و پا عنوان کرد.

رضازاده خاطرنشان کرد: امروز یکی از شایع‌ترین بیماری‌های ارتوپدی شامل شکستگی‌های در مفاصل بدن است که بر اثر سوانح ترافیکی صورت می‌گیرد.

به گزارش تسنیم، در این کنگره سه روزه که توسط انجمن جراحان ارتوپدی شاخه استان فارس و مرکز تحقیقات استخوان و مفاصل و گروه ارتوپدی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در محل هتل هما گشایش یافته تا یکم خردادماه ادامه دارد.

همچنین در برگزاری این کنگره انجمن ارتوپدی ایران شاخه اصفهان، خوزستان، کرمان و یزد مشارکت داشته‌اند.

برچسب ها: کنگره ، همایش ، شیراز
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار