امام جمعه روانسر در ديدار با خانواده شهدا:
امام جمعه روانسر گفت: امنيت ، آرامش و اقتدار کشور مرهون جانفشاني و ايثار شهدا است و وظيفه تمام آحاد جامعه پاسداري از خون پاک شهداي والامقام است.
کد خبر: ۳۷۰۸۰۷
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۷ 01 February 2017

ماموستا ملا عبدالله غفوري در ديدار با تعدادي از خانواده هاي معظم شهداي شهر روانسر افزود: هر چه بيشتر بتوانيم در مسير آرمان هاي شهدا گام برداريم بهتر خواهيم توانست از آرمان هاي انقلاب و نظام صيانت کنيم.
وي با بيان اينکه نبايد ايثار شهدا را فراموش کنيم و هميشه حرمت آنها را بايد حفظ کنيم اظهار داشت: شهدا با ايثارگري که از خود نشان دادند عزت و افتخار را براي انقلاب اسلامي به ارمغان آوردند.
امام جمعه روانسر اظهار داشت: ماهرچه داريم از شهدا داريم اگرامروز کشور عزيز ما اينگونه با قدرت و اقتدار به جلو و به سمت پيشرفت حرکت مي کند به دليل رشادت ها و شجاعت هاي شهداي ماست و بايد پاسدار و حافظ خون شهدا و ارزشهاي انقلاب باشيم.
فرماندار روانسر نيز در اين ديدارها گفت: انقلاب اسلامي ايران از خون پاک شهدا به ثمر نشست و وظيفه همگان ادامه راه ايشان و تکريم خانواده هاي معزز شهدا و  ايثارگران است.
حسين ويسمرادي با بيان اينکه راه شهدا راه دفاع از اسلام و انقلاب بود، افزود: تبعيت و حرکت در مسير آرمان ها و اهداف شهدا موجب پيروزي ايرانيان در تمام عرصه ها و ميادين مي شود.
حسن عبدالهي رييس اداره بنياد شهيد و امور ايثارگران شهرستان روانسر نيز گفت: وظيفه اخلاقي حکم مي کند که قدردان عزيزاني باشيم که به خاطر امنيت و حفظ استقلال و آزادي ميهن اسلامي گرانبها ترين سرمايه خود را فدا کردند.
اين ديدارها به مناسبت گراميداشت دهه مبارکه فجر انجام و از خانواده شهيدان والامقام محمدصالح ظهرابي و حسين محمدي قدرداني و تجليل شد
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار