رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر:
رئیس کمیسیون خدمات شهری، بهداشت، سلامت و محیط زیست شورای شهرمشهد، گفت: نمایشگاه «وفاق» باید در مناطق بیشتری از شهر برگزار شود.
کد خبر: ۳۷۰۵۴۰
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۷ 01 February 2017
به گزارش تابناک رضوی،غلامحسین صاحبی در حاشیه بازدید از نمایشگاه «وفاق» که از سوی سازمان فرهنگی و تفریحی شهرداری مشهد برگزار شده است؛ گفت:  این نمایشگاه با هدف دسترسی عادلانه همه تشکل‌های مردمی به خدمات فرهنگی برگزار و از محتوای خوبی  برخورداربود.
وی با اشاره به اینکه حمایت نقدی از تشکل‌ها، مدارس و مساجد فعال در برگزاری جشن‌های دهه فجر ضروری است؛ گفت: تشکل‌های مردمی بودجه مصوب برای فعالیت در محلات را ندارند لذا حمایت نقدی از آن‌ها و تمرکز بر ارزیابی و سنجش فعالیت این تشکل‌‌ها ضمن اینکه به تنوع‌بخشی جشن‌ها کمک خواهد کرد در شکل گیری رقابت برای هرچه‌بهتر برگزار شدن این جشن‌ها هم منجر خواهد شد و این روش ضمن تمرکززدایی از بار فعالیت شهرداری نیز خواهد کاست.
صاحبی خدمات و بسته‌های  فرهنگی عرضه شده در نمایشگاه «وفاق» را متنوع دانست و افزود: خدمات بسیار خوبی در این نمایشگاه عرضه شده بود که استقبال متقاضیان از این خدمات خود گویای موفقیت برگزاری این نمایشگاه بود.
گفتنی است؛ نمایشگاه «وفاق»  از سوی سازمان فرهنگی و تفریحی شهرداری مشهد در عرصه میدان شهدا و از تاریخ دوم تا 12 بهمن ماه دایر بود. در این نمایشگاه  20 بسته خدمت فرهنگی به سازمان‌ها، تشکل‌ها، مجتمع‌های تجاری، مدارس و مهد کودک‌های فعال در برگزاری جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی ارائه شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار