نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه:
کرمانشاه- نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه گفت: ترس از غرب حاصل کوچه گردی ها و خیابان گردی های آمریکا و کشورهای غربی است.
کد خبر: ۳۷۰۱۱۶
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۵ 31 January 2017
به گزارش تابناک به نقل از مهر، حجت الاسلام یوسفی راد پیش از ظهر امروز سه شنبه در مراسم گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در کرمانشاه اظهار داشت: گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل، ایام الله دهه مبارک فجر و سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی را خدمت حضار تبریک و تهنیت عرض می کنم و امیدوارم همه ما بتوانیم در مسیری که معمار کبیر انقلاب ترسیم فرمود و با مهندسی بی نظیر مقام معظم رهبری تداوم پیدا کرده است به اهداف انقلاب اسلامی برسیم و بتوانیم این خواسته و ایده امام راحل عظیم الشأن را که زمینه ساز ظهور و تشکیل تمدن اسلامی است محقق کنیم.

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه:بیان کرد: انقلاب اسلامی و نظام مقدس اسلامی که ایجاد شد بنیانگذار جمهوری اسلامی در بیانات متعدد اهداف این نظام و انقلاب را بیان فرمود.

حجت الاسلام یوسفی راد گفت: هدف اصلی  این انقلاب زمینه سازی تمدن جهانی اسلامی است گرچه در برخی از مقاطع و حاشیه ها رفته است بعضی از مسئولین حقیقتا در مسیر انقلاب عمل نکردند اما بنیانگذار جمهوری اسلامی با آن ترسیم دقیقشان و امام حاضر در جامعه ما بعد از امام راحل با هدایتگرهای پبامبرگونه خود نظام و انقلاب را در مسیر اصلی حفظ کردند.

وی در ادامه افزود: شاید همه شما شنیده باشید مقام معظم رهبری پنج مرحله برای این انقلاب و این نظام بیان فرمودند گرچه در دوران امام راحل عظیم الشأن کلیات این پنج مرحله بیان شده بود، اما به تفسیر مقام معظم رهبری بیان فرمودند که چرا انقلاب شد و چرایی انقلاب بحث زیادی می طلبد در این فرصت کم که من دارم به اندازه‌ای کافی نمی توان به اینها پرداخت که چرایی و چگونگی انقلاب و تداوم آینده انقلاب چطور اتفاق خواهند افتاد و چه می‌شود باید در فرصت های مناسبی در طول این دهه به بمناسبت های مختلف در برنامه های متعهد  باید به آنها بپردازیم.

حجت الاسلام یوسفی راد افزود: مقام معظم رهبری در این پنج مرحله ای که فرمودند انقلاب اسلامی، تشکیل نظام اسلامی، تشکیل دولت اسلامی، تشکیل کشور اسلامی و در نهایت تشکیل تمدن اسلامی بود.

وی بیان کرد: اینکه ما الان در چه مرحله ای از این پنج مرحله هستیم خود مقام معظم رهبری نیز به صراحت فرمودند که ما الان در مرحله سوم هستیم، در مرحله سوم از این پنج مرحله تشکیل دولت اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه اضافه کرد: بدون تعارف در برخی از مقاطع افرادی نا اهل و نا محرم مانع تحقق مرحله سوم این انقلاب شدند، افرادی که مدعی مکتب امام بودند اما خالی از عرفان امام، خالی از فهم سیاسی امام بودند، اگر اینها در مکتب امام بزرگ شده بودند، از امام یاد می‌گرفتند آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.

حجت الاسلام یوسفی راد بیان کرد: اینکه می آیند و در اظهارنظرها می گویند توان آمریکایی ها خیلی زیاد است و مرعوب غرب شدند اگر آنها یک دکمه بزنند، همه ما نابود میشویم این تفکر امام نیست این حاصل کوچه گردی ها و خیابان گردی های آمریکا و کشورهای غربی است.

وی گفت: مکتب امام راحل عظیم الشأن در مسیر تحقق تمدن اسلامی است ما باید برای رسیدن به تمدن اسلامی تلاش کنیم. دشمن درصدد نفوذ در ارکان تصمیم گیر نظام مقدس اسلامی است که این نظام را زمینگیر کنند، نظام را ناموفق جلوه بدهند، و از الگوهای مختلف غربی هم استفاده می کنند.

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه: در ادامه اظهار کرد: اگر افرادی مرعوب غرب باشند در مسند حکومت قرار بگیرند به وصیت امام عمل نشده که نگذاریم این انقلاب بدست نا اعلام و نا محرمان بیفتد.

حجت الاسلام یوسفی راد افزود: همه باید تلاش نکنیم این نظام و این انقلاب حاصل خون شهداست این که فقط امام انقلاب را پیروز کرد به نظر من توجهیی ندارد، ما اگر بگویبم فقط امام، در توجیه این مطلب باید معتقد به کفر بشویم چرا فقط امام، نقش مردم نادیده گرفته نشود.

وی گفت: من در موضوع دیگری در مصاحبه با صدا و سیما عرض کردم بعضی از سیاسیون بعدا انتقاد کردند امروز خدمت جمع حاضر در این محفل عرض می کنم مردم سوال میکنند اگر امام رحمت الله علیه موفق به ایجاد حکومت اسلامی شد که شاگرد مکتب امام باقر و امام صادق علیه السلام است چرا خود این معصومین موفق نشدند یا باید العیاذ بالله امام از آنها قوی تر بود که این کفر است، ما معتقد به این نیستیم که شاگرد مکتب امام باقر و امام صادق علیه السلام از امام معصوم توانمندتر و قوی تر است، با اینکه بگوییم  از جهت دیگر خلاف اهداف اولیای خداوند و انبیا مطلبی دیگر بگوییم که آنها بدنبال ایجاد حکومت نبودند، که این هم غلط است. بنابراین تنها نیز بدنبال ایجاد حکومت بودند اما چنین مردمی نداشتند.

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه: افزود: این مردم بودند که با لبیک گفتن به شاگرد مکتب امام باقر علیه السلام و امام صادق علیه السلام پشت سرش صف کشیدند.

وی گفت: مردم بی بصیرت در دوران های دیگر در مقابل امام معصوم (ع) صف می کشیدند، آگاهی و بصیرت مردم نقش مهمی در پیروزی این انقلاب داشت و در حفظ و تداوم آن نقش بسیار ارزنده ای دارد.

حجت الاسلام یوسفی راد گفت: کامل ترین دوره معنویت در طول تاریخ بشر همین دوران بوده، چراکه با وجود جوامع مختلف دموکراسی مبتنی بر اومانیسم این مردم.حاضر شدند ولایت فقیه مبتنی بر حاکمیت الهی را بپذیرند چیزی که دروان های دیگر فهم این را نداشتند، نتوانستند چنین چیزی بپذیرند. با وجود این که حکومت های دموکراسی مبتنی بر اومانیسم هم در دوران آنها نبود، ولی امروز باید به این مردم آفرین گفت تحسین کرد که با وجود این حکومت های مدعی دموکراسی آمدنت حاکمیت ولایت الهی را پذیرفتند.

وی افزود: مسئولان باید خدمتگزاری به این مردم را در دستور کار قرار دهند. خدمت کردن به این مردم عبادت بزرگی است بسیاری از بزرگان گفتند خدمت به مردم بعد از انجام واجبات از ارزشمندترین کارهایی است که فرد می تواند انجام دهد. نقش مردم نباید نادیده گرفته شود، خدمتگزاری به این مردم  نباید نادیده گرفته شود، در مقابل مشکلاتی که مردم دارند. مسئولان باید احساس تکلیف کنند و بدانند خدمتشان این مردم عبادت بزرگی است و ترجیح ندهند سایر امور را به خدمتگزاری به مردم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار