مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خبر داد:
با حضور مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان رضوی جلسه ای به منظور تبیین وضعیت ابلاغ اعتبارات طرح تقسیم کارملی، هماهنگی لازم برای تدوین برش استانی و ارائه مکانیزم نظارت بر آن، برگزار شد.
کد خبر: ۳۷۰۰۴۳
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۰ 31 January 2017
به گزارش تابناک رضوی،به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، سید کمال الدین حسینی در این جلسه با اشاره به جایگاه ویژه استان و مشهد مقدس و همچنین انتخاب این شهر به عنوان پایتخت فرهنگی جهان اسلام، اظهار داشت: این مهم، فرصت مغتنمی برای معرفی هرچه بهتر مشهد و کشور عزیزمان ایران در عرصه بین المللی است.

وی به طرح تقسیم کار ملی و ابلاغ اعتبارات آن به استان­ها و دستگاه های متولی اشاره کرد و گفت: جذب این اعتبارات و هزینه کرد آن ها در عناوین تعیین شده نیاز به تلاش استانداری به عنوان نماینده دولت و همچنین دستگاه های استانی دارد.
مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان رضوی با اعلام این که این دفترامور دفتر با توجه به اهمیت مسأله، نخستین استان کشور است که به محض ابلاغ اعتبارات، کمیته بررسی و پایش برگزار کرده  و این آمادگی را دارد تا در راستای عملیاتی شدن این طرح با تمام توان با همکاری دستگاه های مربوطه همکاری کند
حسینی نقش دستگاه های استانی را در جذب اعتبارات بسیار مهم تعریف کرد و گفت: با توجه به زمان و حجم کار پیش رو، نیاز به تلاشی جهادی و همتی بلند داریم تا بتوان خدمتی در خور شان مردم خوب استان انجام دهیم.
وی با بیان سه مو ضوع اجتماعی: کاهش اعتیاد، طلاق و مفاسد اجتماعی  به عنوان آسیب اجتماعی با حساسیت بالا، افزود: این موارد در سطح ملی انتخاب شده اند و براساس آن 54 برنامه به دستگاه های اجرایی استان ابلاغ شده است.
مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری خراسان رضوی با مهم خواندن نقش دستگاه های فرهنگ ساز و تاثیرگذار، خواستار ایجاد کمیسون هماهنگی و اجرای مصوبات با هدف تعیین شده در طول هفته جاری شد
حسینی به نمایندگان دستگاه های اجرایی حاضر در جلسه تاکید کرد: تا با تهیه پیش نویس طرح های استانی، اتاق فکر و استفاده از ظرفیت کارشناسان خبره بر اساس دستور کار ابلاغی تعیین شده اقدام نمایند.
وی با بیان این که سازمان های مردم نهاد استان جزو پیشرو ترین و فعال ترین سمن های کشوری هستند و ظرفیت بسیار بالایی در مشارکت ها دارند؛ گفت: باتوجه به تاثیرگذاری بالای سمن ها باید از این ظرفیت ها به نحو شایسته ای استفاده کرد.
 
گفتنی است؛ در راستای اجرایی شدن هرچه سریع تر طرح در پایان جلسه مصوبات برای اقدام به اعضای حاضر ابلاغ شد.
 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار