معاون بازرگانی شرکت غله و خدمات بازرگانی استان با بیان اینکه کمبود آرد و یا مشکل سوخت در نانوایی‌ها نداریم، از مردم خواست نگران تامین نان نباشند.
کد خبر: ۳۶۹۵۹۷
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۱ 30 January 2017
به گزارش تابناک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ؛معاون بازرگانی شرکت غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه با بیان اینکه کمبود آرد و یا مشکل سوخت در نانوایی‌ها نداریم، از مردم خواست نگران تامین نان نباشند و مقابل نانوایی‌ها تجمع نکنند.

جلیل پرواز با اشاره به سرمای شدید هوا طی روزهای اخیر، اظهار کرد: هیچ مشکلی برای تامین سوخت نانوایی‌های استان نداریم.

وی با بیان اینکه 100 درصد نانوایی‌های استان از گاز به عنوان سوخت اصلی استفاده می‌کنند، اظهار کرد: طی چند سال اخیر خبازی‌ها را اجبار کردیم که علاوه بر گاز، گازوئیل و یا حداقل کپسول سیلندری را نیز به عنوان سوخت جایگزین داشته باشند و دوگانه‌سوز شوند.

معاون بازرگانی شرکت غله و خدمات بازرگانی استان کرمانشاه گفت: با این شرایط اگر گاز خبازی‌ها هم قطعشود، مشکلی برای تامین سوخت ندارند.

پرواز در خصوص برق خبازی‌ها نیز افزود: به علاوه در چند سال اخیر نانوایی‌ها را اجبار کردیم که موتور برق هم داشته باشند و از این نظر هم معضلی نخواهیم داشت.

وی با بیان اینکه برای سهمیه آرد نانوایی‌ها نیز مشکلی نداریم، خاطرنشان کرد: چون احتمال سرما، یخبندان و نامناسب بودن راه‌ها را در بهمن داده بودیم که ممکناست توزیع آرد را با مشکل مواجه کند، سهمیه آرد نانوایی‌ها را در بهمن به اندازه یک ماه افزایش دادیم، یعنی خبازی‌ها می‌توانند سهمیه آرد یک ماه خود را به صورت یکجا بگیرند.

به گفته این مسئول، به کارخانجات آرد نیز از پیش اعلام شده بود که برای یک ماه گندم را خورد و آرد ذخیره کنند، پس اگر گاز و یا برق کارخانجات آرد هم قطع شود به اندازه یک ماه ذخیره آرد دارند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار