مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان شمالی گفت: محور گرمه - میامی حدفاصل این استان با سمنان که از یکشنبه شب به علت بارش برف و کولاک شدید و کاهش دید کافی بسته شده بود، ساعت 5 صبح امروزدوشنبه بازگشایی شد.
کد خبر: ۳۶۹۵۱۴
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۵ 30 January 2017
حسین عظیمی در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: با تلاش راهداران استان مسیر این محور ارتباطی برف روبی شد و تردد خودروها در این محوربه صورت عادی و روان در جریان است.
وی با اشاره به بارش های خوب چند روز گذشته دراستان گفت: هنوز گزارشی از میزان خسارت وارده بر اثر این بارش ها دریافت نشده است.
مرکز مدیریت راه های خراسان شمالی نیز اعلام کرد : هم اکنون تردد در همه محورهای استان عادی و روان است و در محور بجنورد -اسفراین در گردنه اسدلی که صبح امروز به دلیل یخ زدگی و لغزندگی سطح جاده تردد با زنجیر چرخ امکان پذیر بود هم اکنون عادی شده است.
این مرکز وضعیت جوی جاده های استان را هم اکنون صاف و آرام گزارش کرد وافزود: به همرا ه داشتن زنجیر چرخ در محورهای کوهستانی الزامی است و توصیه می شود از تردد غیر ضروری بویژه در شب خودداری شود.
به گزارش ایرنا با خروج سامانه بارشی از استان اداره کل هواشناسی خراسان شمالی از امروز تا سه شنبه برای استان، کاهش 8درجه ای دما را پیش بینی کرده است .
استان خراسان شمالی در شمال شرق کشور و در حد فاصل استان های شمالی کشور و مشهد مقدس قراردارد و بیش از پنج هزار کیلومتر راه اصلی و فرعی با 22 گردنه دارد که اسدلی در محور بجنورد- اسفراین و امین الله در محور بجنورد- جنگل گلستان از گردنه های برف گیر و سخت گذر این استان محسوب می شوند.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار