مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمانشاه
مدیرکل نوسازی مدارس کرمانشاه با بیان اینکه ۳۹ پروژه از این ۴۰ پروژه به‌زودی با همت خیرین مدرسه‌ساز به بهره‌برداری می رسد، گفت: تنها یک پروژه در ثلاث باباجانی به دلیل کمبود اعتبارات نیمه تعطیل است که ساخت آن نیازمند مشارکت خیرین است.
کد خبر: ۳۶۹۳۴۵
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۶ 30 January 2017
به گزارش تابناک به نقل از تسنیم،مرزبان نظری با اشاره به اینکه این استان  240 خیر مدرسه‌ساز دارد، اظهار داشت: از ابتدای سال 92 تا پایان 6 ماه نخست امسال تعداد 35 باب مدرسه در قالب 158 کلاس درس با مشارکت خیرین در استان به بهره‌‌برداری رسیده‌ است.

مدیرکل نوسازی مدارس  استان کرمانشاه با بیان اینکه در شرایط کنونی سیاست کلی نوسازی مدارس جذب خیرین جدید جهت حذف مدارس خطرآفرین روستایی است، گفت: از سال 95 تاکنون 40 پروژه با کمک خیرین شامل 139 کلاس درس در دست اجرا است.

نظری با بیان اینکه 39 پروژه از این 40 پروژه به زودی با همت خیرین مدرسه‌ساز به بهره‌برداری می رسد، گفت: تنها یک پروژه در ثلاث باباجانی به دلیل کمبود اعتبارات نیمه تعطیل است که ساخت آن نیازمند مشارکت خیرین است.

وی میزان تعهد خیرین برای این پروژه ها را بالغ بر 100 میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: این طرحها  با زیربنای بیش از 15 هزار متر مربع از پروژه‌های مردمی و مشارکتی است.

وی با بیان اینکه خیران مدرسه‌ساز در شرایط کنونی با کمک تنها مبلغ 50 تا 60 میلیون تومان به صورت مشارکتی می‌توانند اقدام به ساخت یک مدرسه و حذف یکی از مدارس خطرآفرین استان کنند، اظهار کرد: خیرین مدرسه‌ساز در صورت پرداخت یک سوم هزینه ساخت پروژه‌های نیمه‌تمام می‌توانند مدرسه را به نام خود کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار