مدیر عامل سازمان فردوس ها شهرداری مشهد مقدس گفت : طی دهه فجر امسال 30 پروژه با اعتبار 170 میلیارد ریال در این سازمان به بهره برداری می رسد.
کد خبر: ۳۶۹۰۱۲
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۳ 29 January 2017
به گزارش تابناک رضوی،، حسن کریمدادی ، مدیر عامل سازمان فردوس ها شهرداری مشهد مقدس ،در جمع فعالان فرهنگی ، اجتماعی گفت : به همت و تلاش شبانه روزی در مجموعه سازمان فردوس ها  ان شاالله امسال در دهه مبارک فجر 30  پروژه قابل بهره برداری می باشد.
وی در بخش دیگر در خصوص وضعیت ارامستان بهشت رضا علیه السلام گفت : الحمدالله اقدامات خوبی جهت تامین خدمات عمرانی ، فرهنگی و خدمات شهری و فضای سبز صورت پذیرفته است که قسمتی از این طرح ها در دهه مبارک فجر 95 قابل بهره برداری می باشد.
کریمدادی افزود : جامعه مخاطبینی که متشکل از حجم عظیمی از زائرین و مجاورین به آرامستان می باشد فرصت خوبی است که هدایت فرهنگی صورت گیرد که می توان به طرح های بزرگ فرهنگی سازمان اشاره کرد که خود در مهیا کردن بستر و ریل گذاری آن سهم به سزایی دارد.
مدیر عامل سازمان فردوس ها عنوان کرد : شما در حال حاضر وقتی به فضای آرامستان مراجعه می کنید خدمات عزیزان ما در فضای سبز و خدمات شهری مشهود است که تلاش شبانه روزی آن ها در نگه داشتن فضای مناسب و تمیز را می رساند.
وی در پایان گفت : بیشترین حجم عملیات و طرح های ما در بخش عمرانی می باشد که پشتکار بی وفقه و جهادی آن ها در طرح ها به وضوح دیده می شود .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار