در مسابقات لیگ جهانی کاراته وان
دبیر هیأت کاراته استان قزوین گفت: کاراته‌کای مراکشی مقابل نماینده ایتالیا شکست خورد و آسیابری از کسب مدال بازماند.
کد خبر: ۳۶۸۹۸۶
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۱ 29 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین، حمیدرضا داوری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین از برگزاری مسابقات علی‌اصغر آسیابری در رقابت‌های لیگ جهانی کاراته وان خبر داد و اظهار داشت: مسابقات لیگ جهانی کاراته وان به میزبانی فرانسه در حال برگزاری است که این مسابقات از اعتبار بالایی برخوردار است.

وی افزود: کاراته کای با اخلاق قزوینی در مسابقات لیگ جهانی حضور پیدا کرد که در این مسابقات یک هزار و 234 کاراته‌کا در رده بزرگسالان از کشورهای مختلف جهان به فرانسه آمدند.

دبیر هیأت کاراته استان قزوین با اشاره به اینکه علی‌اصغر آسیابری در وزن -75 کیلوگرم مسابقات لیگ جهانی شرکت کرد، گفت: در جدول وزن -75 کیلوگرم 140 کاراته کا به هشت گروه تقسیم شدند.

داوری عنوان کرد: علی‌اصغر آسیابری در نخستین مسابقه خود به مصاف نماینده یونان رفت که با نتیجه 6 بر صفر این حریف را شکست داد و در بازی دوم با نتیجه 6 بر دو از سد کاراته کای بلاروسی گذشت.

دبیر هیأت کاراته استان قزوین خاطرنشان کرد: کاراته کای قزوینی با نتیجه قاطع 6 بر صفر بر حریف عربستانی خود غلبه کرد و در یک بازی نزدیک یک بر صفر حریف آلمانی خود را شکست داد و در آخرین بازی گروهی آسیابری با نتیجه مشابه یک بر صفر کاراته کای ترکیه را از پیش رو برداشت.

این مسؤول ورزشی با بیان اینکه علی‌اصغر آسیابری 5 پیروزی متوالی کسب کرد اظهار داشت: آسیابری در جدول 3 این وزن مقام نخست را به دست آورد و به مصاف نفر نخست گروه چهارم وزن -75 کیلوگرم رفت.

داوری با اظهار تأسف از شکست آسیابری مقابل کاراته کای مراکشی عنوان کرد: کاراته کای قزوینی در یک بازی نزدیک با نتیجه 6 بر پنج مقابل نماینده مراکش شکست خورد و از راهیابی به جمع چهار کاراته کای برتر جهان در وزن -75 کیلوگرم بازماند.

وی اضافه کرد: کاراته کای مراکشی مقابل نماینده ایتالیا شکست خورد و آسیابری از کسب مدال بازماند و با توجه به سن کم این کاراته کای قزوینی امیدواریم از این مسابقات تجربه کسب نماید و در رقابت‌های آتی شاهد موفقیت این ورزشکار خوش‌اخلاق قزوینی باشیم.

دبیر هیأت کاراته استان قزوین عنوان کرد: علی‌اصغر آسیابری با هزینه شخصی و حمایت هیأت کاراته استان قزوین و برخی سازمان‌های دولتی به مسابقات لیگ جهانی کاراته وان اعزام شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار