استاندار قزوین:
استاندار قزوین گفت: در زمینه مشکلات دانشگاه فرهنگیان استان در حال حاضر برطرف کردن مشکلات اصلی در کوتاه‌مدت اولویت دارد تا برای احداث مجموعه‌ای شایسته در بلندمدت برنامه‌ریزی شود.
کد خبر: ۳۶۸۴۵۴
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۸ 28 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری تسنیم از قزوین، فریدون همتی پیش از ظهر امروز در نشست با هئیت امنای دانشگاه فرهنگیان استان قزوین که در سالن جلسات این دانشگاه برگزار شد، اظهار داشت: انقلاب با شناخت و آگاهی و برنامه‌ریزی برای چشم‌انداز آینده شکل گرفته و پایدار مانده است.

وی بیان کرد: سنگ‌اندازی‌های دشمنان برای براندازی انقلاب هیچ‌گاه محقق نخواهد شد چرا که همه مدیران، مسئولان و آینده‌سازان کشور در جهت رسیدن به نقطه مطلوب نظام و انقلاب تلاش می‌کنند.

استاندار قزوین تصریح کرد: استان قزوین نیز در روند شکل‌گیری و پیروزی انقلاب همواره فعال و پیشرو بوده و در این راه شهدا و جوانان بسیاری را فدای نظام جمهوری اسلامی کرده است.

همتی ادامه داد: مساجد باید محور فعالیت‌های انقلابی و هدفمند باشد تا کشور را از مصرف‌گرایی خارج و به سمت توسعه تولیدات داخلی روی آورد.

وی با بیان این مطلب که باید براساس منابع موجود در کشور و استان برنامه‌ریزی کنیم، گفت: در زمینه رفع مشکلات دانشگاه فرهنگیان استان در حال حاضر برطرف کردن مشکلات اصلی در کوتاه‌مدت اولویت دارد تا برای احداث مجموعه‌ای شایسته در بلندمدت برنامه‌ریزی شود.

استاندار قزوین خاطرنشان کرد: در مدت‌ زمان یک هفته مسئولان دانشگاه فرهنگیان استان بر مشکلات اولویت‌دار دانشگاه نظارت داشته و اعتبارات موردنیاز را اعلام کنند.

همتی با اشاره به اینکه تخریب بیهوده دولت در واقع بازی در زمین دشمن است تصریح کرد: دولت در تمام حوزه‌ها از جمله اقتصادی، فرهنگی و تولیدی با توجه به منابع اقدامات لازم را انجام داده و در پی جلب رضایت مردم است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار