در هفته یازدهم لیگ برتر هندبال رقم خورد
نماینده هندبال استان قم یازدهمین هفته رقابت‌های لیگ برتر هندبال زنان باشگا‌ه‌های کشور را با تساوی مقابل تیم آخر جدول رده‌بندی و یکی از کاندیداهای سقوط پشت‌سر گذاشت.
کد خبر: ۳۶۸۰۶۸
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۱:۲۲ 28 January 2017
به گزارش تابناک قم، دیدارهای هفته چهارم از دور برگشت فصل جاری بازی‌های لیگ برتر هندبال زنان باشگاه‌های کشور امشب برگزار شد و از جمع هفت تیم لیگ برتری، 6 تیم در سه دیدار حساس به مصاف یکدیگر رفتند.

چهارمین هفته از نیم‌فصل دوم مسابقات لیگ برتر زنان هندبال باشگاه‌های کشور در حالی برگزار شد که تیم هیأت‌ هندبال البرز با کسب دو امتیاز و مکان آخر جدول رده‌بندی برابر تیم 6 امتیازی رده چهارم جدول یعنی هدف‌پویان جوان قرار گرفت و نماینده قم را با تساوی متوقف کرد.

این در حالی است که دیدار نیم‌فصل نخست تیم‌های هندبال هدف‌پویان جوان قم و هیأت‌ هندبال البرز در سالن ورزشی شهدای بهزیستی قم به انجام رسیده و با برتری قاطع به سود شاگردان زهرا احمدی‌نیا در تیم هندبال هدف‌پویان جوان قم تمام شده بود اما بازی برگشت حکایت دیگری داشت.

هندبالیست‌های قمی که پیش از این مسابقه در رده چهارم جدول رده‌بندی مسابقات لیگ دسته برتر هندبال زنان باشگاه‌های کشور قرار داشتند، با انگیزه کسب یک برد دیگر و گرفتن دو امتیاز از جدال با هیأت‌ هندبال البرز به مصاف این تیم رفتند زیرا هرگونه لغزش آنها در این هفته تیم سپاهان اصفهان را به گرفتن جایگاه نماینده قم امیدوار می‌کرد اما بازی نمایندگان قم و البرز به تساوی انجامید.

هدف‌پویان جوان قم در این دیدار بازی خوبی از خود به نمایش گذاشت به طوری که از تیم حریف پیش افتاده بود اما بازی برده را از دست داد تا در نهایت با تساوی 21 بر 21 به کار خود در این دیدار پایان بدهد و بدین‌ترتیب همچنان تیم چهارم جدول رده‌بندی لیگ برتر باشد و از هم‌اکنون برای دیدار هفته آینده برابر سپاهان در قم آماده شود.

هم اکنون در جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ برتر هندبال زنان باشگاه‌های کشور تیم شهید چمران لارستان از 9 بازی 18 امتیاز دارد و صدرنشین است، تیم تاسیسات دریایی تهران با 16 امتیاز در مکان دوم جای دارد و ذوب‌آهن اصفهان در رده سوم جدول است و نماینده قم با هفت امتیاز در مکان چهارم ایستاده است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار