امام جمعه محمودآباد با حمایت از مواضع آیت الله عابدینی در رابطه با برخورد با باندهای اقتصادی در استان ، عنوان کرد: شعار وحدت تنها در سایه ولایت ممکن است.
کد خبر: ۳۶۷۹۵۵
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۴ 27 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین، امام جمعه محمودآباد در خطبه های امروز نماز جمعه شهر محمودآباد با اشاره به سخنان روز گذشته آیت الله عابدینی در جلسه شورای اداری در رابطه با منفعت طلبی باندهای اقتصادی در پوشش فعالیت‌های سیاسی، اظهار کرد: متاسفانه شاهد هستیم که عده ای در پوشش اقدامات سیاسی به منفعت طلبی اقتصادی روی آورده اند و به این مردم مظلوم ضربه میزنند.
وی همچنین با اشاره به دستور استاندار به اداره کل اطلاعات و درخواست وی از قوه قضاییه برای رسیدگی به منفعت طلبی این باندهای اقتصادی، این دستور را امری پسندیده عنوان کرد و ادامه داد: امیدواریم این دستور استاندار عملیاتی شده و به آن رسیدگی شود.
امام جمعه قزوین همچنین با اشاره به شعار همه مسئولین کشور در رابطه با وحدت تأکید کرد: وحدت ، نیاز امروز این کشور است و ما با وحدت به این عظمت امروز ایران اسلامی دست یافته ایم.
وی در پایان یادآور شد: اما باید حد و مرز این وحدت مشخص شود. اگر منظور برخی ها وحدت با فتنه گران است باید به این افراد گفت که وحدت تنها در سایه نظام و ولایت ممکن خواهد بود و نمی توان انتظار داشت با کسانی که در برهه ای از تمام تلاش خود برای ضربه زدن به نظام و ولایت استفاده کرده و خود وحدت شکن بوده اند وحدت کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار