مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: بیش از 500 اثر نقاشی به دبیرخانه سومین طرح ملی کوثر رسالت در استان اردبیل ارسال شده است.
کد خبر: ۳۶۷۸۹
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۷ 19 May 2015

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، نادر سقا صبح امروز در نشست هماهنگی اجرای این طرح در اردبیل اظهار کرد: سومین دوره طرح ملی کوثر رسالت در چهار بخش نقاشی، تفسیر سوره مبارکه کوثر، نمایشنامه‌نویسی و عکاسی برگزار می‌شود که تاکنون 500 اثر نقاشی به دبیرخانه ارسال شده است.

وی افزود: تاکنون بیش از 6 هزار پیامک نیز در بخش تفسیر سوره مبارکه کوثر از سراسر کشور به دبیرخانه سومین دوره طرح ملی کوثر رسالت رسیده است.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل با اشاره به اینکه علاقمندان می‌توانند تا 25 مرداد سال جاری آثار خود را در چهار بخش نقاشی، تفسیر سوره مبارکه کوثر، نمایشنامه‌نویسی و عکاسی به دبیرخانه این طرح ارسال کنند، یادآور شد: دوستداران برای اطلاع از جزئیات طرح ملی کوثر رسالت به پایگاه اطلاع‌رسانی www.javananemasajed.ir مراجعه کرده و یا آثار خود را به نشانی اردبیل، پل یعقوبیه به طرف چهارراه یاقوت، پلاک 230، کدپستی 5613717836 ارسال کنند.

سقا بیان کرد: بخش عکاسی در دو گروه حرفه‌ای و آماتور است که عکس‌های منتخب پس از داوری برای شرکت در نمایشگاه عکس طرح کوثر رسالت باید چاپ و در اختیار دبیرخانه قرار گیرند.

این مسئول با اعلام اینکه علاقمندان بخش نمایشنامه‌نویسی می‌توانند با توجه به موضوع مسابقه در این بخش شرکت و آثار آنها نباید قبلاً در جشنواره و طرح ملی و یا استانی شرکت داده شوند، افزود: علاقمندان برای شرکت در این بخش می‌توانند با مراجعه به کتاب کوثر قرآن تالیف حجت‌الاسلام قرائتی یا به پایگاه اطلاع‌رسانی طرح متن تفسیر سوره مبارکه کوثر، سؤالات مسابقه را دریافت و با ارسال یک عدد 8 رقمی از چپ به راست به شماره 10008940451 با ذکر نام و نام خانوادگی، نشانی و استان محل سکونت در مسابقه شرکت کنند.

مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل با اشاره به اینکه مسابقه نقاشی از دیگر بخش‌های این طرح ملی است، گفت: علاقمندان می‌توانند با توجه به موضوعات این بخش حضرت زهرا(س)، من حجابم را دوست دارم، مادران آسمانی، انس با قرآن و نماز، مسجد محله ما شرکت کنند.

سقا با بیان اینکه مسابقه نقاشی ویژه کودکان و نوجوانان در 2 رده سنی 7 تا 12 سال و 13 تا 18 سال برگزار می‌شود، عنوان کرد: شرکت‌کنندگان در انتخاب نوع و قالب نقاشی آزاد بوده و باید آثار خود را در قالب برگه مخصوص یا صفحه A4 به آدرس دبیرخانه ارسال کنند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار