معاون خدمات شهری شهرداری ایلام گفت: با توجه به بارش برف 30 گروه اجرایی شهرداری کار پاکسازی و برفروبی معابر و خیابان های شهر ایلام را انجام می دهند.
کد خبر: ۳۶۷۷۵۹
تاریخ انتشار: ۰۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۱ 27 January 2017
به گزارش تابناک ایلام؛رمضان کرمی اظهار کرد: تمامی دستگاه های زیر مجموعه شهرداری برای برفروبی و نمک پاشی معابر آمادگی کامل دارند.
 
وی یادآور شد: هر کدام از این گروه ها در قالب پنج نفر برفروبی معابر را به منظور جلوگیری از اخلال در تردد وسایل نقلیه و آمد و رهگذران انجام می دهند.
 
کرمی افزود: همچنین ماشین ها و وسایل نقلیه سنگین حوزه نقلیه شهرداری شامل لودر، گریدر و نمک پاش برای برفروبی معابر عمومی شهر بکار گرفته شده است.
 
وی تاکید کرد: نیروها و تجهیزات خدمات شهری، فضای سبز، نقلیه و آتش نشانی شهرداری ایلام اکنون برای مقابله با حوادث احتمالی در آماده باش هستند.
 
معاون خدمات شهری شهرداری ایلام گفت: با وجود بارش برف، تردد در تمامی خیابان های شهری ایلام روان است و هیچ گونه مشکلی در این زمینه وجود ندارد.
 
کرمی اضافه کرد: تمامی نقاط بحرانی و حساس شهر شناسایی شده است و در صورت بروز هر گونه مشکل نیروهای شهرداری در سریع ترین زمان برای برفروبی وارد عمل می شوند.
بارش برف از بامداد امروز در مناطق مختلف استان ایلام آغاز شده و همچنان نیز ادامه دارد.
 
براساس اعلام پلیس راه استان همه جاده های ارتباطی باز و تردد در آنها در حال انجام است ولی در جاده های کوهستانی و گردنه های برف گیر تردد فقط با زنجیر چرخ انجام می شود و ماموران پلیس راه از تردد خودروهای فاقد زنجیر چرخ در این مسیرها جلوگیری می کنند./ف
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار