آیت الله عابدینی تأکید کرد:
نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین گفت: نفوذ ظالمانه و منفعت طلبانه باندهای اقتصادی در پوشش فضای سیاسی عامل بیماری اقتصادی در استان قزوین است.
کد خبر: ۳۶۷۵۵۸
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۲ 26 January 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک از قزوین، آیت الله عابدینی نماینده ولی فقیه در استان قزوین، ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان قزوین که با حضور حجت‌الاسلام ناطق نوری برگزار شد، اظهار کرد: سه عنصر اصلی پیروزی در انقلاب اسلامی ایمان مردم، قدرت مردم و رهبری امام(ره) بود.
وی افزود: درآمیخته شدن این سه عنصر با یکدیگر در راه خدا باعث شد تا خدا عامل دیگری را به آن اضافه کند که آن امداد الهی بود.
آیت الله عابدینی در این جلسه با بیان اینکه باید از فرصت حضور رئیس دفتر بازرسی مقام معظم رهبری نهایت استفاده را داشته باشیم و بخش های از واقعیت استان را بگوییم، ادامه داد: اقامه دین و نماز و اقامه عدل دو وظیفه و رسالتی بود که انقلاب اسلامی بر دوش ما نهاده است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود ادامه داد: نفوذ ظالمانه و منفعت طلبانه باندهای اقتصادی در پوشش فضاهای غبار آلود سیاسی عامل بیماری اقتصادی است و باعث شده تا مشکلات زیادی در استان بوجود بیاید.
نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین اظهار کرد: متأسفانه باندهایی در استان وجود دارند که خودشان را در قالب کارهای سیاسی پوشش می‌دهند تا مردم گمان کنند این گروه ها دارند کار سیاسی انجام می‌دهند، در حالی که دارند کیسه‌هایشان را پر می‌کنند، حساب‌های بانکی‌شان را بالا می‌برند وغارت منابع مردم و اقتصاد و بیت‌المال اتفاق می‌افتد.
وی بیان کرد: من می توانستم در این جلسه برای آقای ناطق نوری چاپلوسانه و متملقانه سخن بگویم و با برخی صحبتها آخرت خود را بسوزانم و صحیت هایی بکنم که برای ایشان نفعی ندارد اما در این صورت فردای قیامت ایشان خواهد گفت که من آمدم آنجا و نشستم چرا شما حرف‌هایتان را نزدید.
آیت الله عابدینی تصریح کرد: نفوذ ظالمانه و منفعت‌طلبانه باندهای اقتصادی با سوء استفاده از فضاهای سیاسی لطمه‌های جدی به جیب مردم می‌زند و این باعث خالی شدن سفره های مردم، بیماری اشتغال ، نچرخیدن چرخ اشتغال و دور شدن طعم عدالت از مردم خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار