به همت معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری:
بنا به دستور معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری و همت دفتر پشتیبانی استانداری یک دوره آموزش اطفاء حریق برای کارکنان استانداری برگزار شد.
کد خبر: ۳۶۷۳۷۱
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۴ 26 January 2017
به گزارش خبرگزاری تابناک به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری؛ این دوره آموزشی که توسط دفتر پشتیبانی استانداری و بنا به دستور معاونت هاهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع و اداری و حمایت مالی استانداری برگزار شد، راهکارهای اجرایی برای کاهش اثرات مربوط به آتش سوزی و همچنین ضرورت نصب سیستم ایمنی و اعلام حریق در منازل و ساختمان های اداری جهت پیشگیری از آسیب های آتش سوزی تشریح شد.

در این دوره آموزشی همچنین در خصوص چگونگی پیشگیری از اثرات مربوط به گازگرفتگی که مرگ خاموش نام دارد و هر ساله عداه ای در اثر آن جان خود را از دست می دهند، بحث و ارائه راهکار صورت گرفت.

در این مراسم حجت الله جهانبخشی مدیرعامل آتش نشانی کرمانشاه، دکتر محجوب از مدرسین  دانشگاه و متخصیین سیستم های اطفاء حریق و محمدزاده معاون آموزشی سازمان آتش نشانی کرمانشاه به تفصیل در خصوص برنامه های مربویط به پیشگیری از حوادث مربوط به آتش سوزی و گازگرفتگی سخن گفتند و در پایان این مراسم نیز عملیات فیزیکی و کنترل اطفای حریق به صورت عملی برگزار گردید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار