معاون شهردار اقبالیه:
معاون شهردار شهر اقبالیه گفت: صیانت از حقوق شهروندی و خدمت صادقانه از جمله سیاست‌های اجرائی شهرداری شهر اقبالیه است.
کد خبر: ۳۶۶۹۴۶
تاریخ انتشار: ۰۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۶ 25 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، غلامرضا فرجی در جلسه کمیسیون فرهنگی که ظهر امروز در سالن جلسات شهرداری شهر اقبالیه برگزار شد، رضایت شهروندان و تکریم ارباب رجوع را هدف نهایی برنامه‌های شهرداری این شهر دانست و اظهار داشت: صیانت از حقوق شهروندی و خدمت صادقانه از جمله سیاست‌های اجرائی  شهرداری شهر اقبالیه است.

وی افزود: تمامی مجموعه شهرداری شهر اقبالیه در چارچوب قانون سعی در رفع مشکلات شهروندان دارند.

معاون شهردار شهر اقبالیه ادامه داد: اقدامات صورت گرفته در حوزه فضای سبز از قبیل احداث بوستان‌های محله‌ای، افزایش سرانه فضای سبز و عملیات عمرانی، اقدامات ترافیکی و خدمات شهری بوده است.

فرجی تصریح کرد: شهروندان شهر اقبالیه از واحدهای اجرایی، خدمات شهری و فضای سبز هم در موضوع عمران و توسعه شهری به ویژه بهسازی معابر با پخش و توزیع آسفالت، جدول‌گذاری و پیاده روسازی و احداث بوستان‌های محله‌ای ارائه خدمات شهری، نظافت شهری رضایت دارند.

وی خاطرنشان کرد: مدیریت شهری در جهان امروز نه‌ تنها در بردارنده مدیریت زیرساخت‌ها و خدمات شهری است بلکه حوزه جدیدی به نام مدیریت شهروندان را هم شامل می‌شود.

معاون شهردار شهر اقبالیه یادآور شد: به صورت کلی رضایت بیش از 70 درصد شهروندان از عملکرد شهرداری نشان دهنده تلاش مداوم و خستگی ناپذیر مسؤولان و کارکنان است که این اعتماد و همراهی، وظیفه و مسؤولیت مدیران شهری را در ارائه خدمات مطلوب‌ سنگین‌تر خواهد کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار