مالک باشگاه سیاه‌جامگان گفت: با محروم کردن داور دیدار روز گذشته، برای سیاه جامگان آب رفته به جوی باز نمی‌گردد.
کد خبر: ۳۶۶۵۴۲
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۷ 24 January 2017

به گزارش تابناک رضوی ، محمدرضا عباسی ، درباره  دیدار سیاه جامگان مقابل تیم سایپا و عدم اعلام خطای هندخلعتبری از سوی داور عنوان کرد: فکر می‌کنم روز گذشته همه دیدند که خلعتبری جلوی دروازه سیاه‌جامگان خطای هند کرد و پس از آن برای سایپا گل‌زنی کرد.

وی گفت : با توجه به اینکه این خطا با دست چپ صورت گرفت کمک داور کاملا همتراز با خلعتبری بود و قابل مشاهده برای وی نبود اما داور وسط کاملا در منطقه بود و خطا را دید اما نمی‌دانم چه شد زمانی که به سمت کمک داور رفت و بازیکنان سایپا به سمت وی یورش بردند، تصمیم خود را عوض کرد. 

مالک باشگاه سیاه‌جامگان با بیان اینکه با محرومیت وی امتیاز ما برنمی‎گردد تصریح کرد: در این دیدار حتی یک امتیاز هم برای ما مهم بود و تیم را بالای سایپا نگه می‌داشت اما با این اشتباه بزرگ، سایپا با دو امتیاز بیشتر بالاتر از ما قرار گرفت و به احتمال زیاد این خطا در آینده ضربه بزرگی به تیم ما بزند. 

عباسی با اشاره به تکرار سلسله اشتباهات زرگر در بازی‌های تیمش، اظهار کرد: انشاالله که چیزی پشت پرده نباشد و اشتباهات سهوی باشد ولی کم اهمیت دادن چنین اشتباهاتی برای بعضی تیم‌ها ضربه است. همانطور که دیدیم روز گذشته برنامه‌های تلویزیونی آنقدر زیاد روی تصمیم صالحی مانور دادند اما این اتفاق برای تیم‌هایی مثل ما نمی‌افتد.

وی خاطرنشان کرد: در یکی از برنامه‌های تلویزیونی کارشناس برنامه عنوان کرد حیف تیم سایپا است چون تشکیلات خوبی دارد، ولی واقعا گناه تیم ما چیست که با بودجه بخش خصوصی تیم را اداره می‌کنیم و هنوز نتوانستیم برای آن تشکیلات رسمی ایجاد کنیم. گناه ما چیست که پشت ما کارخانه بزرگ سایپا نیست و حالا چرا باید حق ما پایمال شود تنها به این دلیل که حمایت‌های این چنینی را نداریم.

مالک باشگاه سیاه‌جامگان اضافه کرد: همانطور که فردوسی‌پور شب گذشته گفت واقعا فاجعه است که یک داور بین‌المللی تحت تاثیر بازیکنان قرار گیرد و تصمیم خود را عوض کند. واقعا تیم سیاه جامگان در مقابل تصمیمات زرگر مظلوم واقع شده است. در بازی با تراکتور پنالتی اشتباه برای حریف گرفت و در بازی با ماشین‌سازی برای ما در صحنه ای پنالتی نگرفت و چندین اشتباه دیگر که بارها در دیدارهای ما تکرار شد.

عباسی افزود: در شهرآورد مشهد، فغانی قضاوت این دیدار حساس را بر عهده داشت که به بهترین شکل قضاوت کرد که حتی من پس از بازی از وی تشکر کردم چون کاملا خوب و بی‌طرفانه بود. 

به تیم و حفظ سهمیه امیدوارم

وی در خصوص شرایط تیم در نیم‌فصل دوم، گفت: شرایط تیم بهتر شده و اگر اشتباهات داوری نبود و به بازیکنان چنین استرس‌هایی وارد نمی‌شد بازی دیروز را حتی پیروز می‌شدیم روز گذشته بعد از تصمیم داور بازیکنان گویا آب سرد روی سر آن‌ها ریخته و دیگر نتوانستند عملکرد خود را به نمایش بگذارند با این حال من به تیم و بچه‌ها امیدوارم و مطمئن هستم که می‌توانند حفظ سهمیه کنند. 

مالک باشگاه سیاه‌جامگان همچنین در خصوص جذب رضا عنایتی، عنوان کرد: عنایتی فوتبالیستی است که افتخار خراسان بوده و زحمات زیادی در این سالها کشیده است از آنجایی که مطلع شدیم امسال خداحافظی خواهد کرد  تصمیم گرفتیم وی در تیم مشهدی این کار را انجام دهد.

عباسی ادامه داد: در ابتدای فصل نیز خیلی راغب بودیم عنایتی در  سیاه جامگان بماند ولی کادر فنی سابق  موافق این موضوع نبودند اما پس از حضور عزیزی این موضوع را با وی در میان گذاشتیم که وی نیز اظهار تمایل کرد اما گویا از طرف باشگاه صبا موافقت صورت نگرفته و عنایتی اعلام کرده با صبا از فوتبال خداحافظی خواهد کرد با این حال ما خواهان حضور وی در تیم بودیم و برای وی که بازیکنی شایسته و با اخلاق است آرزوی موفقیت می‌کنیم.

مشکی پوشان در انتظار ثبت شرکت‌ها

وی همچنین با اشاره به مجوز حرفه‌ای باشگاه‌ها خاطرنشان کرد: موافقت صبوریان مدیرکل ورزش و جوانان را در خصوص دو نام مشکی‌پوشان خراسان و مشکی‌پوشان بارثاوا گرفته‌ایم و حالا نیز در مرحله ثبت شرکت‌ها قرار داریم. قرار است با یکی از این دو نام‌ موافقت شود و به ثبت برسد و پس از آن برای گرفتن مجوز حرفه‌ای باشگاه اقدام خواهیم کرد. 

مالک باشگاه سیاه‌جامگان در خصوص تغییر مدیرعاملی باشگاه نیز تصریح کرد: با توجه به اینکه علی عباسی مدیرعاملی باشگاه را بر عهده دارد، کارهای باشگاه بسیار زیاد و سنگین است و تصمیم گرفتیم بین مباحث مالی و فنی تفکیکی ایجاد شود و یک مدیرعامل فوتبالی برای رسیدگی به مباحث فنی تیم در کنار ما حضور داشته باشد و ما نیز به امور اقتصادی مشغول باشیم.

عباسی افزود: هنوز هم چنین تصمیمی داریم و اگر آن شخص مورد نظر پیدا شود همکاری خواهیم کرد، در خصوص حضور رحمان نادری در باشگاه نیز هنوز صحبت‌ها ادامه دارد ولی چیزی به قطعیت نرسیده است.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار