نخستین جلسه مشترک خیرین سلامت قوچان برای ارتقای شاخصهای سلامت شهرستان با حضور خیرین و مدیران این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۳۶۵۳۱۷
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۳ 23 January 2017
به گزارش تابناک رضوی به نقل از روابط عمومی شورای مشارکت های زنان مجمع خیرین سلامت استان خراسان رضوی، در راستای الگوسازی فعالیت های خیرخواهانه، نخستین جلسه مشترک خیرین قوچانی برای کمک به بیماران نیازمند با حضور رییس شورای مشارکت های زنان مجمع خیرین سلامت استان، رییس هیات مدیره و مدیرعامل مجمع خیرین سلامت مشهد، رؤسای مراکز درمانی و مدیران مؤسسات مردم نهاد قوچان در محل دفتر امام جمعه این شهرستان نمود.
در ابتدای این جلسه، امام جمعه قوچان با بیان اینکه خیرین همواره بازوان توانمند عرصه سلامت بوده اند و در این شهرستان تاکنون از طرف خیرین برای بیمارستان کمک های زیادی اهدا شده، خواستار یکپارچگی در فعالیت های خیرین شهرستان شد.
حجت الاسلام محمدعلی دستجردی به موضوع وقف و کمک نیکوکاران در بخش سلامت اشاره کرد و خواستار فرهنگ سازی در زمینه وقف و کمک به بخش بهداشت و درمان شهرستان شد.
 غلامرضا بصیری پور،  رییس هیات مدیره مجمع خیرین سلامت مشهد با اشاره به محدودیت های بیمارستان های دولتی در ارائه خدمات به بیماران خاص، اظهار کرد: موسسه خیریه حمایت از بیماران آسیب پذیر طوس مشهد، خوشبختانه با حمایت خوب و متداول خیرین نیک اندیش به تمامی حوزه های سلامت ورود پیدا کرده، به طوری‌که در حال حاضر برای ارائه خدمات از نظر نوع بیماری  و تعداد بیماران محدودیت ندارد.
مدیرعامل موسسه خیریه حمایت از بیماران آسیب پذیر طوس با تأکید بر اینکه محرومیت همواره ملاک شاخص در خدمت رسانی است، افزود: این موسسه، هیچ محدودیتی از نظر پذیرش و حمایت از بیماران ندارد و از نخستین روز با همین الگو شکل گرفته و آن را با تمام شاخصه ها پیش برده به طوری‎که امسال با کمک خیرین بیش از 100 ویلچر تهیه و در اختیار نیازمندان قرار گرفته است.
در ادامه این جلسه، رییس شورای مشارکت های زنان مجمع خیرین سلامت استان خراسان رضوی ضمن تقدیر از فعالیت های خیرین سلامت قوچان، عنوان کرد: طرح «حمایت از بیماران» فعالیت مشترک خیرین سلامت و حوزه بهداشت و درمان است که به صورت پایلوت در قوچان برگزار می شود و می توان آن را در کل استان گسترش داد.
آرزو حیدریان،  با تأکید بر ضرورت انجام اقدامات خیرخواهانه در شهرستان قوچان، خواستار حضور مستمر مسوولان دانشکده پزشکی شهرستان در جلسات با خیرین سلامت شد و افزود: باید با همدلی و یکپارچگی اقدامات شاخصی در این حوزه صورت گیرد تا موجب بهبود وضعیت سلامت و امید به زندگی در جامعه شود.
گفتنی است اهدای 300 متر زمین جهت ساخت مرکز درمانی از سوی شورای شهر و شهرداری قوچان از جمله مصوبات این جلسه بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار