نخستین هفته از دیدارهای دور برگشت فصل جاری لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌ها در قم با صعود آتلیه‌طهران به صدر جدول و دعوا و درگیری در دو مسابقه به پایان رسید.
کد خبر: ۳۶۱۰۹۲
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۸ 15 January 2017
به گزارش تابناک قم، در هفتمین هفته مسابقات فصل جاری لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های استان قم، طبق برنامه‌ریزی کمیته فوتسال هفت بازی حساس بین تیم‌های مدعی قهرمانی برگزار شد و فوتسالیست‌های مقاومت، آتلیه‌طهران و شهید رئیس کرمی از سد حریفان خود عبور کردند.

تمام دیدارهای این هفته در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم به انجام رسید و در یکی از دیدارهای جذاب و پرگل این هفته، تیم‌های یاس و مقاومت 6 بار دروازه‌ یکدیگر را گشودند اما سهم مقاومت پنج گل و برتری جالب توجه پنج بر یک این دیدار بود.

فوتسالیست‌های تیم شهید رئیس کرمی قم نیز که در مقایسه با نتایج فصل قبل خود، امسال شرایط بهتری دارند در هفته هفتم بازی‌های لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های قم برابر تیم نبرد به میدان رفتند و در دیداری که پنج گل در آن به ثمر رسید چهار بر یک حریف خود را مغلوب کردند.

تیم فوتسال آتلیه‌طهران یکی از مدعیان قهرمانی است که در هفته هفتم به مصاف آفاق رفت و در دیداری یک‌طرفه و کاملا برتر حریف خود را با حساب سه بر صفر شکست داد تا با توجه به سایر نتایج، صدر جدول رده‌بندی را از تیم فوتسال ذکر گرفته و به مکان نخست برود.

اما یکی از بازی‌های جنجالی این هفته مسابقه آرش و پاس بود که با نتیجه سه بر یک به سود تیم آرش پیگیری می‌شد اما زمانی که سرپرست تیم پاس توسط داور از مقابل نیمکت اخراج شد، به دلیل اینکه این تیم در این بازی به غیر از سرپرست خود که کار مربیگری هم انجام می‌داد، کس دیگری را کنار زمین نداشت، طبق قانون بازی نیمه تمام ماند و ادامه پیدا نکرد تا رای انضباطی راجع به آن تصمیم‌گیری کند.

در دیدار تیم‌ صدرنشین ذاکر با شهرداری قم قهرمان فصل گذشته نیز اتفاقات جالب توجهی‌ رخ داد، این بازی چهار بر یک به نفع ذاکر در جریان بود که در فاصله یک دقیقه به پایان، اعتراض‌های متوالی از سوی بازیکنان و کادر فنی تیم شهرداری موجب تصمیم داور برای نیمه‌تمام ماندن بازی شد.

اما در سایر دیدارهای هفته هفتم لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های قم، پارسا با 6 گل به تیم بالای جدولی ماهان باخت تا ماهانی‌ها به رده دوم صعود کنند، ضمن اینکه بازی پرگل تیم‌های آتلیه‌یاقوت و خادم الحسین در نهایت با تساوی سه بر سه و تقسیم امتیازها به پایان رسید.

با توجه به اینکه کمیته انضباطی هیأت‌ فوتبال استان قم باید راجع به دیدارهای نیمه‌تمام آرش با پاس و شهرداری با ذاکر تصمیم‌گیری کند، نتایج این دو بازی در جدول رده‌بندی مسابقات در پایان هفته هفتم محاسبه نشد تا تیم فوتسال آتلیه‌طهران قم به صدر جدول رده‌بندی برود.

با نتایجی که در هفته هفتم لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌ها در قم به دست آمد،‌ تیم‌های آتلیه‌طهران و ماهان با 16 امتیاز و تفاوت در تفاضل گل در مکان‌های اول و دوم جدول قرار گرفتند، ذاکر با یک بازی کمتر و 15 امتیاز در مکان سوم است و سه تیم 12 امتیازی خادم‌الحسین، شهید رئیس کریمی و مقاومت در رده‌های چهارم تا ششم ایستاده‌اند و تیم‌های 11 امتیازی شهرداری و آتلیه یاقوت هفتم و هشتم هستند.

با اعلام رسمی کمیته فوتسال هیأت‌ فوتبال استان قم به دلیل حساسیت بالای مسابقات فصل جاری لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های این استان، در صورت حضور نیافتن تیمی در ادامه مسابقات، به غیر از جریمه نقدی سنگین، تیم متخلف دو پله سقوط می‌کند و سال آینده باید در لیگ دسته دوم به میدان برود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار