نمایشگاه عکسی با عنوان «نگاه» با حضور فرماندار کاشمر در این شهرستان گشایش یافت.
کد خبر: ۳۶۰۰۴
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۴ 18 May 2015
رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشمر در آیین گشایش این نمایشگاه اظهار داشت: در این نمایشگاه 63 اثر از محمد‌حسین جعفرخانی عکاس کاشمری در معرض دید عموم قرار گرفته است.

جواد روشندل با تأکید بر اینکه بر این باوریم که هنر عکاسی در حقیقت پل ارتباطی عصر کنونی با آینده است، یادآور شد: این پنجمین نمایشگاه عکاس خوش‌ذوق و با‌سلیقه کاشمری است که آخرین آثار خود را به نمایش گذاشته است.

وی با بیان اینکه ثبت لحظه‌ها و وقایع، طبیعت و جاذبه‌های گردشگری و زیارتی شهرستان از اهداف برپایی این نمایشگاه است، خاطر‌نشان کرد: این نمایشگاه همه روزه از ساعت 17 تا 22 در نگارخانه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کاشمر برای بازدید عموم دایر است.

فرماندار کاشمر نیز با بیان اینکه به تصویر کشیدن مناظر طبیعی و چشم‌اندازهای کاشمر، اماکن زیارتی یک هنر است که به خوبی توسط هنرمندان کاشمری از دریچه دوربین نمایان داده می‌شود، گفت: خوشبختانه کاشمر از ظرفیت خوبی در حوزه هنر عکاسی برخوردار است.

مهدی فروزان با اشاره به این هنر عکاسی نقش مهمی در جذب گردشگر دارد، خاطر‌نشان کرد: تلاش‌هایی که تاکنون در این حوزه به همت هنرمندان کاشمری در راستای معرفی جاذبه‌های تاریخی، مذهبی، گردشگری و زیارتی انجام شده، قابل تقدیر است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار