کد خبر: ۳۵۸۴۴۳
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۶ 11 January 2017

به گزارش تابناک یزد،رئیس روابط عمومی صدا و سیمای یزد گفت: نخستین جشنواره ملی فرهنگی، هنری ایران ساخت با شعار کسب و کار ایرانی و با هدف حمایت از تولیدات دانش بنیان ساخت ایران از ۱۵ تا ۱۸ دیماه در تهران برگزار شد.

فلاح زاده افزود:سه هزار و ۸۰۰ اثر در بخش های ایده بازار, رسانه های دیجیتال, ادبیات, رسانه های دیداری شنیداری و هنرهای تجسمی به جشنواره ملی فرهنگی هنری ایران ساخت ارسال شد که در پایان هیات داوران از هر بخش آثار برگزیده را انتخاب کردند.

وی گفت:فیلم جهیزیه با تهیه کنندگی علی محمد خادمی و کارگردانی محسن غلامزاده از معاونت سیمای مرکز یزد در بخش فیلم های کوتاه رسانه های دیداری شنیداری از سوی هیات داوران برگزیده و از آن تقدیر شد.

رئیس روابط عمومی صدا و سیمای یزد افزود: در بخش گزارش های خبری رسانه های دیداری شنیداری محمدعلی بختیارامینی از معاونت خبر مرکز یزد با گزارش خودکفایی در تولیدملی موفق به کسب رتبه برتر و تجلیل از سوی هیات داوران شد.

فلاح زاده گفت:در بخش ادبیات جشنواره نیز سیده سکینه میرطاهری از معاونت خبر مرکز یزد با ارائه مستندی از بزرگترین کارخانه شیشه خاورمیانه در اردکان استان یزد بعنوان برگزیده بخش مستندنگاری انتخاب و از آن قدردانی شد.

فلاح زاده اشاره کرد:در مراسم اختتامیه این جشنواره از صاحبان سه اثر برگزیده صدا و سیمای مرکز یزد با اهدا لوح سپاس تجلیل شد.
صدا و سیما 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار