انجام 37 مورد عمليات آتش‌نشاني در 48 ساعت گذشته
مديرعامل سازمان آتش‌نشاني و خدمات ايمني شهرداري قم از انجام 37 مورد عمليات آتش‌نشاني در 48 ساعت گذشته خبر داد.
کد خبر: ۳۵۷۷۱۸
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۴ 09 January 2017
به گزارش تابناک قم، عباس جعفری با اشاره به 37 مورد عملیات آتش‌نشانی در 48 ساعت گذشته اظهار کرد: این حوادث دو نفر فوتی و پنج نفر مصدوم به همراه داشته است.

وی با بیان اینکه 17 مورد عملیات حریق انجام شده است، خاطرنشان کرد: هفت مورد حریق منزل، یک مورد خودرو، دو مورد مغازه، سه مورد سطل زباله شهرداری و یک مورد حریق کابل برق در پارکینگ طبقاتی صورت گرفته  است، یک مورد حریق پیکنیک نیز صورت گرفت که دو خانم از ناحیه صورت، پا و دست دچار سوختگی درجه دو شدند.

مدیر عامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم با اشاره به 9 عملیات در قالب نجات گفت: این موارد شامل انگشتربری، محبوسی در منزل، گیر کردن چهار نفر در کوه دو برادران، سقوط کارگر از ساختمان و شکستگی از ناحیه پا و کمر از جمله عملیات انجام شده در این بخش بوده است.

وی عنوان کرد: تصادف یک خودروی 206 با فوت خانم 17 ساله و مصدومیت یک خانم 35 ساله از دیگر عملیات انجام شده در بخش نجات است.

جعفری با اشاره به انجام 11 مورد عملیات ایمن‌سازی گفت: این عملیات شامل بازگشایی درب منزل، بازگشایی درب خودرو، بازماندن شیرآب، نشت سوخت خودرو و واژگونی خودرو بوده است.

وی یادآور شد: یک مورد قطع آژیر و یک مورد تصادف و نشت سوخت خودرو نیسان با پژو 405 که منجر به فوت راننده پژو و مصدومیت راننده نیسان در بلوار غدیر شد، از دیگر عملیات ایمن‌سازی محسوب می‌شود.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار