فرمانده انتظامی شهرستان چرداول نیز از دستگیری زن و شوهر (زوج) قاچاقچی و کشف سه کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک از آنها خبر داد.
کد خبر: ۳۵۶۵۲۴
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۹ 07 January 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ سرهنگ جهانگیر زارعی گفت: زن و شوهری که قصد انتقال مواد مخدر به داخل استان ایلام را داشتند، توسط مأموران انتظامی مستقر در ایست و بازرسی پل سیمره دستگیر شدند.

وی ادامه داد: این زوج در پوشش سفر خانوادگی با استفاده از یک دستگاه خودروی سورای پراید قصد داشتند سه کیلوگرم تریاک را وارد استان ایلام کنند.

فرمانده انتظامی چرداول با بیان اینکه متهمان با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شدند، افزود: یکی از ماموریت های مهم پلیس، مبارزه با هرگونه حمل، نگهداری، خرید و فروش و قاچاق مواد مخدر به عنوان بلای خانمان سوز جامعه است و برخورد با این معضل محکم، قاطع و مستمر خواهد بود.
 
 کشف 271 هزار نخ سیگار خارجی قاچاق در ایوان

فرمانده انتظامی ایوان از کشف 271 هزار نخ انواع سیگار قاچاق در این شهرستان خبر داد و گفت: در این ارتباط سه نفر نیز دستگیر شدند.

سرگرد علی عزیزیان اظهار کرد: ماموران پلیس امنیت عمومی این شهرستان پس از کسب اطلاع از فعالیت یک باند سه نفره در تهیه و توزیع سیگار های خارجی، موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از چند روز کار اطلاعاتی و انجام تحقیقات گسترده، محل فعالیت این باند را شناسایی کردند و صبح روز شنبه با هماهنگی مقام قضایی در یک عملیات موفق پلیسی، 271 هزار نخ انواع سیگار خارجی قاچاق از این محل کشف کردند.

سرگرد عزیزیان با بیان اینکه در این عملیات بیش از چهار هزار پاکت انواع توتون قاچاق خارجی نیز کشف شد، بر استمرار اجرای طرح های مختلف انتظامی تاکید کرد و یادآور شد: متهمان با تشکیل پرونده تحویل محاکم قضایی شدند./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار