معاون شهردار اقبالیه:
معاون شهردار اقبالیه گفت: در جامعه امروز موضوع امنیت و حقوق شهروندی به نوعی نعمت اجتماعی محسوب می‌شود که لازمه تحقق این امنیت، تلاش و همت مضاعف حکومت‌ها و دستگاه‌های اجرایی است.
کد خبر: ۳۵۴۹۸۶
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۳ 04 January 2017
به گزارش تابناک از قزوین به نقل از خبرگزاری فارس از قزوین، غلامرضا فرجی در جلسه با پیمانکاران شهرداری اقبالیه که ظهر امروز در سالن جلسات شهرداری این شهر برگزار شد، اظهار داشت: در جامعه امروز انسان به خوبی می‌داند مهم‌ترین موهبتی که در پرتو رعایت قانون نصیب انسان می‌شود امنیت، رفاه، آسایش، احقاق حقوق شهروندی، عدالت و جلوگیری از ظلم است.

وی عنوان کرد: در جامعه امروز موضوع امنیت و حقوق شهروندی به نوعی نعمت اجتماعی محسوب می‌شود که لازمه تحقق این امنیت، تلاش و همت مضاعف حکومت‌ها و دستگاه‌های اجرایی است.

معاون شهردار اقبالیه با بیان اینکه نیاز به نظم و قانون یک موضوع فطری است، افزود: از زمانی که انسان تصمیم گرفت به صورت جمعی زندگی کند، ضرورت وضع قوانین را بین خود احساس کرده و فهمید که باید برای بهتر زندگی کردن خود و دیگران به آن احترام بگذارد تا زندگی بهتری داشته باشد.

فرجی تصریح کرد: امروز کشورهایی می‌توانند ادعای توسعه و پیشرفت داشته باشند که مردم و شهروندان در آسایش بیشتری زندگی کنند، با ایجاد امنیت انسان احساس می‌کند در زمین تمکن و آرامش پیدا کرده است.

وی خاطرنشان کرد: باید نظمی حاکم باشد تا هیچ کس خود را بر دیگری تحمیل نکند و تنها در سایه این نظم عادلانه است که جامعه شکل گرفته و حیثیت اجتماعی افراد ظهور پیدا می‌کند؛ بدون نظم، هرج و مرج بر جامعه بشری حاکم می‌شود و سعادت انسان بر باد می‌رود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار