دکتر اسماعیل جبارزاده، استاندار محبوب آذربایجانشرقی
نتیجه امروز نتیجه ای نبود که ما میخواستیم و من هم شخصا از این تنتیجه راضی نیستم ولی بالاخره فوتبال همین است و اتفاقات خوش و ناخوش دارد.واقعا دوست داشتیم امشب دو جشن را همزمان بگیریم و علاوه بر کسب سهمیه آسیا جام قهرمانی را هم جشن بگیریم ولی شانس با ما یار نبود و اتفاقات مختلف دست به دست هم داد تا جام به اصفهان برود.
کد خبر: ۳۵۴۴۰
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۹ 16 May 2015

استاندار آذربایجانشرقی در بخشی از گفتگویی تلفنی که با شبکه سهند داشت در توضیح بازی امروز گفت: با حمایت هواداران امروز دوست داشتیم جشن قهرمانی در تبریز گرفته شود ولی با نایب قهرمانی هم در حضور تیم های مدعی و قدر برای ما افتخار بزرگی است.امیدوارم با کسب سهمیه اسیایی و حضور موفق در بازیهای سال آینده لیگ قهرمانان از نام و اعتبار فوتبال آذربایجان و تراکتور دفاع کنیم.

وی در ادامه گفت: نتیجه امروز نتیجه ای نبود که ما میخواستیم و من هم شخصا از این تنتیجه راضی نیستم ولی بالاخره فوتبال همین است و اتفاقات خوش و ناخوش دارد.واقعا دوست داشتیم امشب دو جشن را همزمان بگیریم و علاوه بر کسب سهمیه آسیا جام قهرمانی را هم جشن بگیریم ولی شانس با ما یار نبود و اتفاقات مختلف دست به دست هم داد تا جام به اصفهان برود.

دکتر جبارزاده همچنین افزود: نایب قهرمانی را به تمام بازیکنان و کادر فنی تبریک میگویم و از حضور نود هزار هوادار در ورزشگاه تشکر میکنم که تا اخرین لحظه به تشویق تیم محبوبشان پرداختند.انشالا در آینده شاهد موفقیت های بیشتر تراکتور در رده های بالاتر خواهیم بود.

انشالا تراکتور همیشه بتواند یکی از موفق ترین تیم های لیگ برتر و کشور عزیمان باشد و باعث شادمانی هواداران میلیونی اش شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :