فرمانده انتظامی شهرستان چرداول از دستگیری سارق احشام هنگام انتقال گوسفندان سرقتی با خودرو سمند خبر داد و گفت: سارقان با این خودرو، تعدادی از احشام یکی از دامداران منطقه را سرقت کرده بودند.
کد خبر: ۳۵۴۲۹۵
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۲ 03 January 2017
به گزارش تابناک ایلام؛سرهنگ جهانگیر زارعی اظهار کرد: در پی تماس شهروندان با مرکز 110 مبنی بر سرقت احشام توسط راننده و سرنشینان یک دستگاه سمند، رسیدگی به این موضوع در دستور کار ماموران کلانتری 11 آسمان آباد قرار گرفت.
 
وی افزود: ماموران بلافاصله با اعزام به محل و استقرار گشت، خودرو سارقان را شناسایی و تلاش خود را برای متوقف کردن خودرو و دستگیری سارقان آغاز کردند.
 
سرهنگ زارعی ادامه داد: متهمان با مشاهده پلیس، بدون توجه به اخطارهای مکرر، قصد فرار از منطقه را داشتند که در یک عملیات تعقیب و گریز در نهایت خودرو آنها متوقف شد.
 
وی گفت: سارقان هفت راس گوسفند را در صندوق عقب خودرو سمند جاسازی کرده بودند، بررسی های پلیس مشخص کرد خودرو سارقان دارای سابقه سرقت در یکی از استان های کشور است.

**
تشکیل شورای تحول کلانتری ها و پاسگاه های انتظامی در استان ایلام
رئیس پلیس پیشگیری فرماندهی انتظامی استان ایلام از تشکیل شورای تحول کلانتری ها و پاسگاه های انتظامی استان ایلام خبر داد.
 
سرهنگ جلال میرزابیگی با اشاره به اینکه بر اساس نظر سنجی های صورت گرفته مردم به میزان 82 درصد از اقدام های پلیس رضایت دارند، گفت: این شورا به دنبال دغدغه مقام معظم رهبری و به منظور ارائه خدمات مضاعف به مردم تشکیل شده است.
 
وی افزود: در این شورا هفت کمیته راهبردی با هدف سازماندهی و کاربردی کردن خدمات به مردم در کلانتری ها و پاسگاه ها تشکیل شده است.
 
سرهنگ میرزابیگی با اشاره اینکه کلانتری ها به عنوان سرانگشتان نیروی انتظامی بیشترین ارتباط ها را با مردم دارد، یادآور شد: تشکیل شورای تحول کلانتری ها و پاسگاه ها به منظور ارتقای رضایت مندی مردم و تسهیل در ارائه خدمات انتظامی تشکیل شده است.
 
وی تاکید کرد: 82 درصد از کل ماموریت های پلیس در حوزه پلیس پیشگیری نیروی انتظامی است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار