تیم فوتسال آرش از تیم‌های خوشنام و قدرتمند فوتسال قم طی ۱۰ سال اخیر در تصمیمی عجیب اعلام کرده است از حضور در لیگ فوتسال باشگاهی قم کناره‌گیری کرده است.
کد خبر: ۳۵۳۸۴۰
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۰۶:۵۲ 03 January 2017
به گزارش تابناک قم، این تصمیم پس از آن اتخاذ شد که تیم آرش در جریان یکی از مسابقه‌های هفته پنجم لیگ فوتسال باشگاهی استان قم با رأی داوران بازنده شد. 

داستان هم از این قرار بود که آرش برای دیدار برابر تیم فوتسال ذاکر جز یک سرپرست هیچ مسئولی روی نیمکت خود نداشت و پس از اخراج سرپرست از کنار نیمکت، داوران با تصمیمی قانونی بازی را تعطیل و آرش را بازنده کردند. 

مسئولان باشگاه آرش می‌گویند کناره گیری از لیگ دسته اول به دلیل آن اتفاق‌ها در دیدار این تیم برابر ذاکر نبوده است و مجموعه‌ای از عوامل سبب شده آن‌ها این تصمیم را بگیرند.

در مقابل مسئولان کمیته فوتسال می‌گویند اگر تیم آرش در بازی‌های آینده‌اش در لیگ استان حاضر نشود مجازات سختی برای این تیم در نظر خواهند گرفت.

«رضا بمانی» مسئول کمیته فوتسال به طور صریح از احتمال سقوط به ۲ دسته پایین‌تر خبر داده و گفته است که جرایم مالی سنگینی در انتظار تیم خارج شونده از جدول لیگ خواهد بود. 

در حالی که آرش بیش از ۱۰ سال است در لیگ‌های فوتسال استان قم فعالیت دارد و همواره از باشگاه‌های پرکار و منظم لیگ بوده است. حضور امروز نماینده قم در لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور مرهون تلاش‌های آرش و صعود به دسته اول است.

همچنین امتیاز آرش به صورت قرارداد اجاره ۲ ساله در اختیار آتلیه طهران است.

منبع: همشهری
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار