عضو مجمع نمایندگان خراسان رضوی گفت: ۱۵ میلیارد تومان اعتبار به قطار شهری گلبهار و ادامه آن تا شهرستان چناران اختصاص یافت.
کد خبر: ۳۵۲۸۳
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۰۱:۰۰ 15 May 2015
محمد دهقان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: قطار شهری گلبهار که مجوز آن را تا چناران گرفته ایم، تا چند سال پیش مصوبه بود، بعد به بودجه کشور رفت و در حال حاضر 15 میلیارد تومان بودجه دارد.

وی با اشاره به اینکه 25کیلومتر این پروژه کار شده و زیرساخت‌های آن انجام شده است گفت: 7 کیلومتر باقی مانده این پروژه نیز در دستور اقدام است.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در هفته گذشته پیمانکاران و یک شرکت چینی و یک شرکت داخلی برنده مناقصه شدند و تقریبا 1000 میلیارد تومان آن سرمایه گذاری شده؛ شاید کل اعتباراتی که در طول یک سال داریم 500 میلیارد نشود اما این پروژه ملی بزرگترین پروژه استان خراسان رضوی به حساب می آید.

دهقان تاکید کرد: این پروژه با اعتبار 15 میلیارد تومانی تمام نمی‌شود و آخرین کارها انجام شده که امیدواریم تا سه سال آینده این پروژه تمام شود و ادامه این خط قطار تا چناران هم اجرایی شود.

وی به آزاد راه مشهد – قوچان اشاره و افزود: با بررسی برنامه و بودجه، در کنار این آزاد راه یک بزرگ راه احداث می‌شود که 50 درصد هزینه را دولت و 50 درصد باقی مانده را بخش خصوصی پرداخت می‌کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار