با هدف اشاعه موضوعات دینی؛
کرمانشاه- نمایشگاه تجسمی«نماز و بصیرت» با هدف اشاعه و ترویج مباحث دینی مذهبی در جامعه در کرمانشاه برپا شد.
کد خبر: ۳۵۲۷۱۲
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۲ 01 January 2017
به گزارش تابناک و به نقل از مهر، نمایشگاه تجسمی «نماز و بصیرت» امروز یکشنبه با نمایش آثار برگزیده هنرمندان هنرهای تجسمی کشور در محل نگارخانه کلهر مجتمع فرهنگی و هنری شهید آوینی کرمانشاه واقع در میدان غدیر برپا شد.

محسن کرمیان، معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد سلامی استان کرمانشاه در این خصوص گفت: این نمایشگاه   توسط ادار کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه با همکاری انجمن گرافیک استان برپا شده است.

وی در خصوص اهداف برپایی این نمایشگاه افزود: تبلیغ و ترویج فرهنگ قرآن و عترت، نماز و مباحث دینی و مذهبی در بین مردم از اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد سلامی استان کرمانشاه ادامه داد: هم چنین برپایی چنین نمایشگاه هایی در جذب و ترغیب مردم به مباحث و موضوعات دینی بسیار اثرگذار است.

کرمیان زمان برپایی نمایشگاه مذکور را از امروز ۱۲ دی الی ۲۲ دی اعلام کرد و گفت: در نمایشگاه مذکور آثاری از هنرمندان تجسمی کشور در قالب عکس، کاریکاتور و پوستر به نمایش گذاشته شده است.

 معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد سلامی استان کرمانشاه از نمایش ۱۰۰ اثر برگزیده از هنرمندان کشوری در این نمایشگاه خبر داد.

وی خاطرنشان کرد: این آثار با محور قرآن، عترت، نماز و موضوعاتی از این دست طی ۱۰ روز به نمایش گذاشته می شود.

کرمیان خاطرنشان کرد: این نمایشگاه به صورت دوره ای در استان های کشور برپا می شود و این دوره نیز در کرمانشاه برگزار شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار