عضو شورای اسلامی شهر قم تاکید کرد
عضو شورای اسلامی شهر قم بر ضرورت جمع‌آوری شبکه هوایی توزیع برق در شهر قم تاکید کرد.
کد خبر: ۳۵۲۶۵۵
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۹ 01 January 2017
به گزارش تابناک قم، مصطفی ملایی شنبه شب در دویست و دوازدهمین جلسه شورای اسلامی شهر قم که به ریاست ولی‌الله بیاتی در سالن جلسات ساختمانی شهید باکری برگزار شد، با اشاره به مشکلات شهری مرتبط با شرکت توزیع نیروی برق استان قم اظهار کرد: حدود 200 دوربین برای هوشمندسازی شهر قرار است که اجرا شود و شرکت برق اعلام کرده برای هرکدام باید کنتور تأمین شود.

وی اضافه کرد: برای مباحث مالی که نیاز است کنتور نصب شود مبلغی مشخص شود تا توافق کرده و هزینه اضافی از سوی شهرداری صورت نگیرد و نیاز نباشد برای هر دوربین یک کنتور تهیه شود.

عضو شورای اسلامی شهر قم خاطرنشان کرد: برای هوشمندسازی ایستگاه‌های اتوبوس نیز همین مورد اعلام شده که اگر توافق شود می‌توان مشکلات کمتری داشت.

وی با تاکید بر اینکه پست‌های برق از نظر ایمنی و سلامتی برای مردم مضر است که باید پیش بینی لازم انجام شود ادامه داد: در شهرداری استعلامی که از مناطق انجام می‌شود مجموع 90 درصد ترانس هوایی مجوز داده می‌شود و شورا هم عموماً مخالف است و این روش برای مردم ضرر دارد.

ملایی با تاکید بر افزایش سیستم انرژی خورشیدی در شهر گفت: سیستم هوایی هم نازیبایی برای شهر ایجاد کرده و هم کارآیی کمتری دارد.

وی با بیان اینکه برای جانمایی پل‌های عابر پیاده استعلام از شرکت برق زمان زیادی می‌برد افزود: پارکینگ زائر حدود 800 میلیون بدهی به شرکت برق دارد که برق تهدید به خاموش کردن کرده که نیاز به هماهنگی بیشتر دارد تا هزینه و مشکلی به شهر تحمیل نشود.

وی با تاکید بر اینکه روشنایی بلوار شهید آوینی و خیابان بهشت مشکل دارد افزود: کنتورهای موقت هم همچنان جمع آوری نشده‌اند و مردم هم از این کنتورها کابل غیرقانونی می‌گیرند که مناسب نیست.

عضو شورای شهر قم ایمن‌سازی تابلوهای سطح معابر را ضروری دانست و افزود: زیباسازی اتاقک‌های برق سطح شهر نیز از اهمیت بالایی برخوردار است.
منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار