مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد با اشاره به اجرای طرح السابقون در یزد، گفت: کتاب خاطرات تمام ایثارگران یزد منتشر می‌شود.
کد خبر: ۳۵۲۰۰
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۴ 14 May 2015

به گزارش تابناک یزد، سرهنگ محمد رجبی صبح امروز در آیین افتتاحیه دومین همایش ملی ادبیات دفاع مقدس که به میزبانی یزد در حال برگزاری است، با اشاره به اینکه در آستانه عملیات بیت‌المقدس قرار داریم، اظهار داشت: یکی از مهمترین عملیات‌هایی که در طول هشت سال دفاع مقدس صورت گرفت، عملیات بیت‌المقدس بود که امتیازهای خوبی برای کشور ما به ارمغان آورد.

وی افزود: شعاری که مقام معظم رهبری برای امسال دادند، در استان یزد به خوبی تحقق پیدا می‌کند و همان‌طوری که دوران دفاع مقدس با مشارکت همه دستگاه‌ها و اقشار مختلف مردم صورت گرفت، باید برای تداوم این امر، این هم‌افزایی و هم‌دلی صورت گیرد.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان یزد خاطرنشان کرد: ذره‌ای در دفاع مقدس یزد مسائل سیاسی وارد نشده و نمی‌شود و همه دستگاه‌ها باید در این زمینه دست در دست هم داده و بحث دفاع مقدس را به خوبی ترویج و به نسل آینده منتقل کنند.

رجبی تصریح کرد: طرح السابقون برای اولین بار در کشور انجام شده و رایزنی‌های مختلفی برای این موضوع انجام گرفته که خاطرات تمام رزمندگان و ایثارگران دوران هشت سال دفاع مقدس یزد در مدت سه سال جمع‌آوری شود.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار