سید جواد موسوی :
معاون آموزش و نوآوری آموزش و پرورش جاجرم از کسب رتبه‌های برتر توسط دانش‌آموزان در آزمون پیشرفت تحصیلی خبر داد.
کد خبر: ۳۵۱۹۸۴
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۴ 31 December 2016

به گزارش تابناک خراسان شمالی از اداره کل آموزش و پرورش خراسان شمالی  سید جواد موسوی اظهار داشت: مرحله اول آزمون پیشرفت تحصیلی با حضور دانش‌آموزان دبیرستان‌های متوسطه اول   همزمان در سراسر کشور برگزار شد و شهرستان جاجرم در بین شهرستان‌های استان رتبه اول را کسب نمود.

وی خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان متوسطه اول شهرستان جاجرم در پایه‌ نهم رتبه اول، در پایه‌ هشتم رتبه دوم  و در پایه هفتم رتبه سوم استان را کسب نمودند.

وی افزود: دانش آموزان مقطع متوسطه دوم هم در اولین مرحله آزمون پیشرفت تحصیلی خوش درخشیدند و در مجموع موفق به کسب رتبه اول استان در رشته های علوم انسانی و ریاضی فیزیک در پایه های دهم وسوم،رتبه سوم در رشته ریاضی،فیزیک پایه دهم و رتبه چهارم  در رشته علوم تجربی  پایه سوم شدند.

موسوی با بیان این که این آزمون به منظور تقویت بنیه علمی دانش آموزان برگزار می شود افزود: آزمون پیشرفت تحصیلی به منظور ارزیابی، بررسی فرآیند کیفیت بخشی و ارتقای پیشرفت تحصیلی دانش آموزان برگزار می شود.

وی با تقدیر از دانش آموزان، دبیران و عوامل ستادی ، کسب این موفقیت را مرهون برنامه ریزی دقیق و پشتیبانی اولیاء دانستند و اظهار امیدواری نمود در مرحله دوم شاهد رتبه های بهتری از سوی شهرستان باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار