کد خبر: ۳۵۱۸۱۷
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۴ 31 December 2016
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان زابل گفت: از ابتدای سال ۹۵ تا کنون، ۵ هزار و ۳۰۰ قرآن‌آموز زابلی در طرح ملی تربیت حافظان و قاریان قرآن کریم شرکت کرده و در راستای رسیدن به اهداف مورد نظر تربیت می‌شوند.
حجت‌الاسلام اسماعیل بامری، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان زابل در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از سیستان وبلوچستان، گفت: از ابتدای سال ۹۵ تا کنون، ۵ هزار و ۳۰۰ قرآن‌آموز زابلی در طرح ملی تربیت حافظان و قاریان قرآن کریم شرکت کرده و در راستای رسیدن به اهداف مورد نظر تربیت می‌شوند.
وی اظهار کرد: تلاش و جدیت بر این است که بتوانیم به اهداف مورد نظر مقام معظم رهبری در این حوزه دست پیدا کرده و با تربیت حافظان قرآنی بتوانیم در راستای توسعه معنوی جامعه گام برداریم.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه زابل با بیان اینکه این طرح در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر تربیت ۱۰ میلیون حافظ قرآنی در کل کشور اجرا می‌شود، افزود: طرح تربیت حافظان قرآن کریم در استان به سه روش حضوری، مجازی و شبانه روزی انجام می‌شود.
بامری عنوان کرد: طرح تربیت حافظان قرآن کریم در سه مقطع ۷ تا ۱۲سال حفظ جزء ۳۰ قرآن کریم، ۱۲ تا ۱۸ سال حفظ جزء یک و ۳۰ و بزرگسالان حفظ جزء ۳۰، یک و ۲ قرآن کریم را شامل می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار